24 Mayıs 2009 Pazar

Şampiyon Barcelona



Öncelikle ohaaa Barcelona taaaa ne zaman şampiyon oldu şimdi mi post giriyorsun diyebilirsiniz . Bende size derim ki geçen hafta Fenerbahçe maçı için Antalya'daydım . Şampiyon olduğumuzu internetten başlıkla öğrendim sadece haberin içeriğini bile görmedim . Dün gece Barcelona kupasını aldı ( 2 kupa var 1'i kral kupası ) . İnanılmaz güzel görüntüler vardı . Adamların tur atması , havai fişek gösterileri ve benim en çok hoşuma giden taraftara tek tek konuşmaları harikaydı . Pique amigoluk yaptı . Ve bizim Türkiye'de bağırdığımız '' Zıpla zıpla zıplamayan ibne '' tezahuratının İspanya versiyonunu Pique 98 bin kişiye yaptırdı . '' Zıpla zıpla zıplamayan Real Madrid'li '' mükemmeldi . Başkan bile zıplıyordu :) Alves ve Pique sarhoştu ! Henry ağır takıldı . İniesta ve Xavi gerçekten her halleriyle 10 numara futbolcular . Adamların konuşması bile harika . Ben ise gerçekten inanılmaz mutlu oldum . Sanki Fenerbahçe şampiyon olmuştu harika eğlendim . Saat 18:00'da Wolfsburg'un şampiyonluk gösterisini tamamen gösteren Kanal 24'ten sonra şimdi de Barcelona'nın şampiyonluk gösterisini tamemen gösteren Ntv ve Ntv Spor'a sonsuz teşekkürler . Havai fişekler atılmadan ve size veda ediyoruz diyen Emre Gönlüşen daha sonra 5 dk sessizlikten sonra size veda edemedik dedi :) Dualarım kabul oldu herhalde .Show tv yetkilileri de izlemiştir umarım !!! Fenerbahçe'de bize bu coşkuyu yaşatsın artık 2 senedir göremiyoruz . Özledim vallah . Bu arada kupa töreninden önce oynanan Barcelona - Osasuna maçı kaç kaç mı bitti . Boşver ne önemi var ki :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ne önemi var olur mu? hem ispanya ligi gol rekorunu kıramadık, hem de daha önemlisi benim bahis yattı. çok kızgınım onlara çok. neyse bu haftaiçi şeytanları yenerlerse onları afferederim herhalde.

saffet