16 Temmuz 2015 Perşembe

Fenerbahçe 0 Dnipro 1


Taraftar her hazırlık maçında fark atmak, gol şov izlemek istiyor ama böyle bir şey yok. Bu hazırlık maçlarının eksikleri görmek ve takımın biraz daha bir arada oynamayı öğrenmeleri için yapıldığını unutmayalım.

10 Temmuz'a kadar antrenmanlar, 11 Temmuz Düzce'de Zob Ahan maçı, maç sonrası otobüsle İstanbul'a seyahat, 1 gün dinlenme, 13 Temmuz antrenmanlara devam, 14 Temmuz Sivas'a hareket, Sivasspor ile hazırlık maçı, ardından gece İstanbul'a hareket, saat 04:00'de İstanbul'da olmak, biraz uyumak ve hemen o akşam 21:00'de Dnipro ile bir hazırlık maçı daha. Bir şeyleri eleştirirken biraz da neler yaşandığına bakın. Ayrıca Dnipro'nun hazır bir takım olduğunu, geçen sezon kadrosunu koruduğunu ve liginin haftaya başlayacağını da söyleyelim. Yani bize göre çok avantajlı takım. Ek olarak 50 gün önce Uefa Avrupa Ligi finaline çıkan takımdan 9 futbolcunun ilk 11 oynadığını belirteyim.

Maç sonrası hoca zaten ''Bu programı ben yaptım, oyuncuların yorgun olduklarını biliyorum ama yine de iyi bir duruş sergilediler.'' dedi. Bahane değil, sadece olanı söylüyor.

Yediğimiz gol Kjaer, Alves ve Volkan hatası sonucu geldi. Sivasspor maçında olduğu gibi yine savunmanın birbirleri ile uyumu sorun yarattı ama bu çok normal. Zaten ilk cümlede bu maçların bu hataları minimize etmek için yapıldığını belirttim. Hata yapa yapa yapmamayı öğrenecekler.

Takımda bu maç öyle öne çıkan oyuncu olmadı ama Holmen'in artık kesin olarak kafa olarak da bittiğini rahatlıkla söyleyebilirim. Ne bir pres, ne iyi bir pas, ne çalım. Hiçbir şey yapmıyor. Tolgay'ın şanssız sakatlığı sonrası Beşiktaş'a gitmesi mantıklı olabilir. Önümüzdeki günler göreceğiz.

Nani'yi bu formayla izlemek çok acayip. Daha tam olarak hazır da değil. Yine de top ayağına gelsin diye can atıyoruz.

Diego istekli, Diego arzuluyor ama ne yazıkki forma giyemeyecek. Bu takımda işi gerçekten zor. Ben Diego'yu çok seviyorum ama yine de ilk 11'de yer bulamıyorum.

İlk 3 hazırlık maçı sonrası herhalde rahatlıkla ; Volkan, Gökhan, Kjaer, Alves, Caner, Nani, Mehmet Topal, Josef, Alper, Fernandao-Robin van Persie ilk 11'inin çıkacağını söyleyebiliriz. Ya da belki sadece Josef-Meireles değişikliği olur. Onun dışında bence artık 4-4-2 oynamamız gerekiği belli oldu.

Stoch'dan çok büyük beklenti içine giriyorum sonra bir maç iyi oynayıp diğer maç kötüye gidince daha da üzülüyorum, hayal kırıklığına kapılıyorum. Stoch biraz daha gayret, biraz daha doğru zamanda doğru hareketler be. Seni bu formayla her maç izlemek istiyorum.

Kjaer bence zamanla iyi olacak. Özellikle de uzun topları çok can yakar, özellikle Nani ve Alper için iyi pozisyonlar yaratabilir.

Josef'i henüz anlamadım, gerçekten çok zor adam. Ne yapıyor, ne yapacak fikrim yok. Ama beklenti büyük. Göreceğiz.

Fernandao acayip. Her maç daha da hayran oluyorum ve saygı duyuyorum. Sahada duruşu bile güven veriyor bana. 

Tribünler ilk hazırlık maçına göre skandaldı. Nasıl olmasın kulüp en ucuz bileti 70 TL'den satarsa nasıl gelsin insanlar maça. Gerçi öyle diyoruz da sonuçta ben dahil 25 bin kombineli taraftar var. Onlar gelse yine dolu gözükür stat. Gitmiyoruz. Ramazan ayı olmasa ben kesin giderdim.

Daha 3 hazırlık maçı geride kaldı, sert eleştiriler yapmak için hemen ortaya çıkmayın. Takıma inanın-inanalım, başarı gelecektir. Bu kadro, bu hoca, bu camia bunu he beraber gerçekleştirecek.

Hazırlık maçlarımız Cumartesi 21:00'de Kadıköy'de Vitoria Guimaraes maçıyla devam edecek. 

Hiç yorum yok: