5 Ocak 2014 Pazar

Hesaplar


Pazar günü saat olmuş 20:40. Ben elime kalem-kağıdı aldım şampiyonluk hesapları yapıyorum. Bunun tek sebebi bu sezon şampiyonluğu çok daha fazla istiyorum.

İlk yarıyı 41 puanla, en yakın rakibimizin 8 puan önünde kapadık. İkinci yarı rakiplerin ne yaptığına bakmadan alacağımız 15 galibiyet şampiyonluk için yetecek. 

Bir çok kişi Fenerbahçe'nin deplasman maçlarının zorluğuna bakıyor işler öyle değil. Madem deplasmanlar çok zor, o zaman biz de şampiyonluğu Kadıköy'de kazanırız. Bu yüzden de bana göre Fenerbahçe'nin şampiyonluğu aslında göründüğünden gerçekten daha da kolay olabilir. Evimizde oynayacağımız 8 maçta alacağımız 8 galibiyet bize inanılmaz bir avantaj getirecek. Alacağımız 24 puan ile beraber puanımız 65 olacak. 

Deplasmanlara bakalım. İkinci yarı 9 deplasmanımız var, bu 9 deplasmandan sadece ve sadece 10 puan aldığımız takdirde puanımız 75 oluyor ve Galatasaray'ın 42 puan önüne geçiyoruz. Galatasaray'ın ikinci yarı tüm maçlarını aldığı takdirde toplayacağı puan 51. Bunu yapabilir mi yapabilir? Tabii çok zor.

Deplasmanlarda oynadığımız 9 maçta 4 galibiyet, 2 beraberlik, 3 yenilgi gibi bir istatistik yakalarsak Galatasaray'ın 2.yarı tam tamına 13 maçı galibiyetle bitirmesi lazım.

Galatasaray'ın da Fenerbahçe'nin de bu istatistikleri yapacak gücü var. Kim yapacak göreceğiz. 

Benim görüşüm net; Fenerbahçe'nin evinde alacağı 8 galibiyet şampiyonluk demek.

Bu yüzden 2.yarı Kadıköy'de oynayacağımız maçlarda olay çıkmasını engelleyip, ceza almamızı sağlayacak davranışlardan uzak durmamızı sağlamalıyız. Eğer Fenerbahçe'nin şampiyon olmasını istiyorsak bunu yapalım.

1 yorum:

varol döken dedi ki...

sivas ve eskişehir'den alınacak 6 puan eşittir yoğurtçu parkı'nı gelin gibi süslemek