5 Ocak 2014 Pazar

Amelie


Filmi izlemeye başladım, 15 dakika geçti, müzikleri nedeniyle durdurdum, müziklerini dinlemeye başladım. Sonra 1 hafta sonra yeter artık izleyeyim dedim ve gözümü kırpmadan bitirdim. Nefis bir Fransız filmi. 2 saat'in nasıl geçtiğini anlamadım. Amelie'nin çocukluğu sonrası yaşadığı hayat, insanların hayatlarını güzelleştirmek için yaptığı iyilikler, detaylar, aşk, mutluluk, huzur, Paris.

Küçük detayların hayatımızı ne kadar güzelleştirebileceğini anlatan bu filmi mutlaka izleyin. 

Filmin müziklerini yapan Yann Tiersen çok büyük adam. Filmin soundtrack albümünü önce ya da sonra dinlemek sizin tercihiniz ama mutlaka dinleyin. Zaten biraz müzik dinlemeyi seviyorsanız benim burada dinleyin ya da dinlemeyin demem hiçbir anlam ifade etmez sürekli dinlersiniz. Dinlemek isteyenler Tıks.

Son olarak herkesin hayatına bir Amelie lazım.

Hiç yorum yok: