1 Ocak 2012 Pazar

2011'in Son Günü ve 2012 / Mutlu Yıllar


2011 yılını anlatmaya gerek yok. Sadece son gününü yazalım.

2012'ye çalışarak girmekten korktum. Çalıştığım iş yerinin inanılmaz yoğun günleri Cumartesi günü de devam etti. Sabah 10'da girdiğim iş yerinden akşam saat 21:00'de çıktım. Öğlen yemek yiyecek vaktim olmadı. Yoruldum. İş yerinden gidip Reina'ya mı gidecektim. - Hoş çalışmasam da Reina'ya gitmem. - 

Saat 21:00'de iş yerinden çıkıp eve giderken ; Saat 9'da kör kütük sarhoş olan, ayakta zor duran kızlar, kafalarına yılbaşı şapkası takmış gençler, kafalarına noel baba şapkası takan genç kızlar, gayet şık giyinmiş erkekler, saçları yapılı kızlar, güzel ve pahalı arabalar ile eğlenceye giden çiftler, tren ile yolculuk yapan aileler, müzik sesleri gelen mekanlar, açık olan fuar, dönme dolap ...

Eve geldiğimde yenen yemek, içilen kola. Pasta, çekirdek falan. Okan Bayülgen'in canlı programı, Volkan Konak, Lady Gaga, Hadise, Rakkas falan derken Okan Bayülgen'in canlı programı ile girilen 2012. Yerimden kalkmadan. Herhangi bir gün gibi. Devamında seyredilen programlar ve 4.30'da yatış. Bu arada içilen bir bira ve yenen kuruyemiş.

Sabah uyanıldığında bakılan milli piyango biletleri. 7 bilet, 2 amorti, yatırılan 63 TL, kazanılan 18 TL ... 30 bin tl'lik tekne hayalleri de yarınlara kaldı ... Edit : 1 bilete de son 6 rakam çıkmış. 500 TL. Çeyrek olduğu için 125 TL alacağım.

Blogu okuyan, yorum yapan, giren, çıkan, bir yerlerde öneren herkesin yeni yılı kutlu olsun. Her şey istediğiniz gibi olsun. Sağlık, mutluluk, huzur ... 

Hiç yorum yok: