29 Temmuz 2011 Cuma

Şike Konuşmak İstemiyoruz!


Bloga sürekli tatil haberleri, kişisel konular yazmak istiyorum. Şike konularından artık cidden çok sıkıldım. Şike yaptık mı? Küme düşürsünler hemen. Yapmadık mı? Kapatsınlar bu konuyu. Milyonlarca Fenerbahçe taraftarı artık ne yapacağını bilmiyor. Ben dahil herkes dün Emenike'nin satıldığını öğrenince '' Tamam kulübe haber geldi, küme düştük. '' yorumu yaptık. Artık iyice kafayı yeme boyutundayız. Yok Mehmet Baransu, yok Lube Ayar, yok Faik Işık, yok Habertürk, yok Savcı ... Artık cidden çok sıkıldık. 

Fenerbahçe'yi Bank Asya'ya, Amatör'e ya da nereye düşürürlürse düşürsünler ama artık bu meseleye nokta koysunlar. Aciz TFF, aciz basın, aciz emniyet, aciz yönetim bir an önce gerken yolu bulsun ve herşey netleşsin. Biz tribüne gidip '' Fenerbahçe sen çok yaşa ... '' diye bağırmak istiyoruz. Sadece futbol konuşmak istiyoruz.

Fotoğraf yine konu ile alakalı değil. Bizim yazlığın oralardan bir fotoğraf. Cumartesi ve Pazar günü yine orada futboldan, şikeden, Lube Ayar'dan, Mehmet Baransu'dan uzak 2 gün geçireceğim. Huzurlu şekilde Pazartesi sadece futbol konuşmak için döneceğim ya da dönmek istiyorum.

Büyük bir ustanın şarkı sözleri ile veda edelim ;

Bugün sen çok gençsin yavrum 
Hayat ümit neşe dolu 
Mutlu günler vaad ediyor 
Sana yıllar ömür boyu 
Ne yalnızlık ne de yalan üzmesin seni 
Doğarken ağladı insan bu son olsun bu son
Doğarken ağladı insan bu son olsun bu son


Hiç yorum yok: