21 Temmuz 2011 Perşembe

Anket # 22


Geçen sezon Fenerbahçe'nin en iyi takımı kim diye sormuştuk. 301 kişi oy kullandı. Teşekkürler. 152 kişi en başarılı takım olarak Futbol takımımızı seçti. Bu görüşe katılmıyorum. Bu kadro ile sadece tek bir kulvarda yarışan Fenerbahçe futbol takımı bana göre en başarılı takım olamaz. Neyse ankete oy verenlere saygı gösterelim. Yeni anketimiz ise kısa bir anket. Fenerium'un Shakhtar maçı öncesi satışa çıkardığı Aziz Yıldırım t-shirtleri var. O t-shirt'ü giyer misiniz? Giymez misiniz? Oylarınızı bekliyorum ...

1 yorum:

Tanıl Bora dedi ki...

düştünüz ama seviye olarak, daha da aşağıya düşecek gibi duruyorsunuz, yazık, kulüp sevgisine evet, mafyaya hayır.... sizler şike yapıp düşürüleceksiniz diye çirkefleşiyorsunuz, ya diğer takımların taraftarları sizin hakettiğiniz cezaları almayınca neler yapar bir düşünün, bursasporluyum, bursaspor başkanı yazıcıdan nefret ediyorum, kulüpler birliğiyle birlikte hareket ettiği için, meğer o da fener yalakasıymış.... azıcık mantıklı düşünün, tek bir adamın peşinden sürükleniyorsunuz, size 5 gün 5 eylem midir nedir ondan yaptırdılar, onda bile sömürüldünüz, meğer sezon öncesi eski ürünleri bir güzel kakalamışlar, yeni sezon ürünlerini de rahat rahat sürmüşler piyasaya, ben bizim taraftarlara kızarken sizleri gördüm de içim rahatladı.... yazık gerçekten yazık