28 Temmuz 2011 Perşembe

Klasik Yazlık Ortamı & Benfica - Trabzonspor Maçı


Trabzonspor kazansa bu maç yazısını yazar mıydım? Evet yazardım. Aslında bu bir maç yazısı da değil. Öyle içimden geçenler. Yazlıkta olduğum için maçı izleyemeyecektim. Aslında bir yerde bilsem olduğunu yine de gidip izlemezdim. Akşam siteden bir komşu ile çıkıp yürüyüş yapmaya karar verince karşıma çay bahçesinde D-Smart çıktı. Normalde orada D-Smart olduğunu bilmiyordum. Yoktu normalde de. Ne bileyim herhalde biri evden indirdi. Taktım nereden geldiğine.

Oturalım ve izleyelim dedik. Ortam klasik yazlık ortamı. Ufak bir tv - çok ufak da değil -, sesi çok net duyamıyoruz. Maçı izleyen sadece 10 kişi, çaylar, çekirdekler, yan masalarda okey, tavla oynayan insanlar, hemen yan tarafta parktan gelen çocuk sesleri. Böyle bir ortamda başladık maçı izlemeye. Ve hatta 17.dk izlemeye başladık.

Maç hakkında kısa kısa bir şeyler yazalım.

Stat çok iyi. Baya baya iyi. Atmosfer çok aşırı değil ama hakemi çok iyi baskı altına alıyorlar. Hakem bir kaç pozisyon sadece atmosferden etkilenip karar verdi.

Aimar iyi. Ama bir Valencia forması giyen Aimar değil. Zaten bir daha o Aimar olamaz.

Luisao çok iyi. Defansta her yerde. Gerçekten inanılmaz oynuyor. Bir oyuncu her topa nasıl oluyor da müdahale edebiliyor. Ayrıca her duran top ileri çıkıyor. Yorulmuyor da. Gerçi Luiaso'nun bu kadar öne çıkmasının nedenlerinden biri de Trabzonspor oyuncularının sürekli topu ileri şişirmesiydi.

Trabzonspor'dan da bahsedelim. Özellikle 2 adamdan. 2 yeni yabancı Adrian ve Paulo Henrique çok iyi oyuncular. Trabzonspor forması altında çok büyük işler yapabilirler. Tabii Trabzon'dan sorunlar yaşayıp ayrılmazlarsa.

Zokora da iyi, Colman geçen sene 2.yarı bıraktığı yerden devam ediyor. Alanzinho ve Burak Trabzonspor'un en zayıf 2 oyuncusu olarak gözüktü. En azından benim için öyle.

Genel olarak deneyimsizlik, çıkarken yapılan basit hatalar, gol yedikten sonra moral olarak çöken bir takım, 70.dakikadan sonra kondisyon olarak ezilme Trabzonspor adına dikkat çeken olumsuzluklardı.

Sonuç olarak Şampiyonlar Ligi'nde üst tur Trabzonspor için artık çok zor ama bu Benfica gelip İstanbul'da 3 yerse şaşırmam. Çok iyi takım değiller.

Hakem bir penaltı kararı, bir ofsayt kararı ve bir kırmızı kart kararını atladı. Onun dışında iyiydi.

Hiç yorum yok: