15 Haziran 2009 Pazartesi

Spor Dünyası # 2

* Spor Dünyasında yaşananlar'ın 2.versiyonu ile karşı karşıyayız .

* Mehmet Topuz'a '' Bir herkes Fenerbahçeli olacak '' şapkası ile birlikte imza attırdık . Mükemmel bir hareketti . Yine de herşeyin unutulması için sahada mücadelesine bakacağım .

* Lugano gitmiş . Çok üzüldüm gerçekten :(

* Fotoğrafta görüldüğü gibi Lakers 15.kez şampiyon oldu . Kobe Mvp oldu . Şunu anladım bu seride NBA gerçekten inanılmaz bir organizasyonmuş . Bu arada Ben Houston'lı dedğilim Lakers'lı değilim . Nba'de isimleri destekliyorum :) T-mac , Kobe , Wade . Lebron'dan nefret ediyorum !

* Konfederasyon kupası başladı . İspanya ilk günden şova başladı . Yeni Zenlanda'yı 5-0 ile geçtiler . Torres 3 Villa 1 ve Fabregas attı golleri . Bugün Brezilya ve İtalya'nın maçları var Trt'den canlı yayınlanıyor .

* Plaj futbolu maçları çok heyecanlı geçti gerçekten . İspanya şampiyon oldu .

* Herkese hayatta başarılar . Yazlıktayım bir süre daha .

* Bu arada hala kombine alamadım . Ama Temmuz 15'e kadar alırız :)

* Yazlığın orada internet cafe'den yazıyorum . Arada gidip birşeyler yazacağım .

Hiç yorum yok: