5 Haziran 2009 Cuma

Nba Final Serisi # 1

Öncelikle şunu söyleyeyim iyiki maçı seyrettim . Yoksa seyretmeyip bugün Kobe'nin bu rakamlara ulaştığını görseydim gerçekten çok üzülürdüm . Maça Orlando ve Hidayet çok başladı . Ancak 2.çeyreğin son 8 dk'sına girerken Kobe sazı eline aldı . Top çaldı , ribaund aldı , asist yaptı ve tabikide sayı attı . Orlando'yu tek başına yendi diyebilirim . Maçın sonuna kadar inanılmaz etkili oynadı . 81 sayı attığı maçın 3.çeyreğini hatırlarsanız geliyor atıyor gidiyor geliyor atıyor gidiyor . Dün gecede aynı onun gibi başarı sağladı . Rahat rahat geldi basketini attı döndü . Maçı 40 sayı 8 ribaund 8 asistle tamamladı . Ve maçı Lakers 100-75 kazanarak seride 1-0 öne geçip hem de büyük bir darbe vurdu Orlando'ya . Hidayet maçı 13 sayı 4 ribaund 2 asist ile tamamladı . Lakers'ta Odom 14 sayı 11 ribaund ile double-double yaptı . Lakers salonuna gelince gerçekten orada maç izlemek istiyorum . Bariz sanatçılar , eski basketbolcular falan maça ayrı bir hava katıyor . Kaan Kural ve Murat Kosova ise gerçekten iyi bilgiler veriyorlar . Phil Jackson yine öne geçti ve daha önce öne geçtiği hiçbir seriyi kaybetmediğinin istatistiği var . Bakalım şimdi ne olacak . Bu arada maç 06:30'da bitti uyudum daha yeni yani 15:30'da kalktım . Uykusuz günler başlıyor lafı benim için koca bir yalan . Bariz uyurum bütün gün . Serinin 2.maçı pazartesi sabah 03:00'da yine Los Angeles'da ve tabikide yine NTV'de . İddaa'da ilk yarı 1 maç sonucu 1 oynayın .

1 yorum:

beercholic dedi ki...

Luke Walton "tapıyoruz"