12 Haziran 2009 Cuma

Maç Günlüğüm # 15


- Fenerbahçe Ülker - Efes Pilsen maçı için saat 17:00'de salona doğru hareket ettik . Ben + 8 kişi ile birlikte .

- Saat 18:55 oradaydık . Arabayı park edip hemen salona girdik . İçeri girdiğimizde saatler 17:05'i gösteriyordu ve tribünler hafiften dolmaya başlıyordu . Ve oldukça iyi tezahurat yapıyorduk . Böyle zaman geçtikten sonra birden ekrana Aykut Kocaman yansıdı . O andan itibaren tribünler yandı . Bununla ilgili bir post gireceğim .

- Neyse saatler 20:00 olduğunda maç başlıyordu . Maç bitiyor yeniliyorduk .

- Seri 2-2 oldu.

- Tribünler bu kadar dolu salonda herhalde ilk defa bu kadar kötüydü . Zaman zaman iyi olsak da genele baktığımızda kötüydü .

- Fenerbahçe yönetiminin tam kadro salonda olması , Deniz Barış'ın yine maçta olması güzeldi .

- Salonda inanılmaz güzel kızlar var . Bariz Türkbükü beach'leri gibi.

- Maçtan sonra salonun ordan arabayla çıkarken hayretle ve şaşkınlıkla '' gerçekten siz izmitten mi geldiniz '' diye soran abiye sadece diyeceğim '' Biz Fenerbahçeliyiz''

- Dönüş yolunda oldukça eğlendik . Mola yerinden sonra inanılmaz makara yaptık .


- İstanbul'da Aksaray ve Şişli'ye en yakın zamanda gidiyorum.

- Bir insan yıllarca maça gidip tezahuratları nasıl bilmez anlamıyorum ! Kimden bahsediyorum isim vermeyeceğim. Ogün anladı zaten kendisine dediğimi.

- İtinayla tezahurat öğretilir ! Hep İnandık tezahuratını dönüş yolunda 15 kere söyledik.

- Biz sağa diyoruz araba sağa gidiyor, biz sola diyoruz araba sola gidiyor, biz sağa diyoruz araba sağa gidiyor ... Sağa sola sağa sola yukarı aşağı yukarı aşağı ... Napıyoruz napıyoruz bilmiyoruz bilmiyoruz ... manyak mı bunlar ... manyağız bizler ... eğlencede son nokta . Böyle bir dönüş yolculuğu olmadı .

- Arda Başaran çok küfür ediyorsun be.

- Saat 24:00'de evdeydim . Bundan sonra duruma göre Çarşamba 6.maça gideriz . Eğer gitmezsem bilin ki sezonun son maç günlüğünü yazdım .

- Herkese hayatta başarılar .

Hiç yorum yok: