1 Mart 2009 Pazar

Maç Günlüğüm # 8



- Yine bir Fenerbahçe maçı yine yollardayız . Saat 14:35 treni ile Kadıköy yolculuğumuz başladı . 16.25 civarı Kadıköy'deydik . Tabi direkt dernek binasının oraya gittik .

- Baktığımızda stadın etrafında uzun zaman sonra belki de bu kadar hareket gördük . Baya kalabalıktı . Zaten bunu içeri girdiğimizde de anladık .

- Derneğin orada bir süre bekledikten sonra gidelim alkol alalım dedik . İstikamet Mackolik . Ancak girmek ne mümkün . Baya bi yer yok . İçeri girdiğimiz an Middlesbrough koydu.

- İstanbul sokaklarında niye bu kadar güzel arabalar var onu da bilmiyorum . ( Porsche , Corvette , Ferrari , Mustang , Bmw , Lincoln ...vs gibi araçları gördüm yine )

- Arda + Ali + Ben = Bira = Yoğurtçu Parkı . Mükemmeldi . Kapalı alan bize göre değil . Cefa çekmek gerekiyor .

- Fenerium tribününde niye bu kadar güzel kızlar var onu da bilmiyorum .

- Legend adlı grup bugün yine formundaydı . Yeniliyoruz ve durmadan '' Hani o tüylerini yolduğumuz Beşiktaş '' falan filen. Gereksiz tezahurat istemiyoruz ! Saldırsana Saldırsana Kanarya ... gibi tezahurat dururken . Skoru alalım lehimize, sonra istediğinizi yapın .

- Efe Tur'un servisine hayran kaldım . Tv açık olunca mükemmel bir dönüş yolculuğu yaşadık . Bu arada İzmitten madem o kadar kişi maça gidiyor . Neden bizle gelip otobüs kaldırmamıza yardımcı olmuyorsunuz onu da bilmiyorum.

- Gidiş + Dönüş + Stada giriş-çıkış + Skor + Mücadele = Harika

- Çarşamba da statta oluruz umarım.

- 44 Tl veren iddaa kuponlarını yorumlara yazabilirsiniz :)

Hiç yorum yok: