12 Mart 2009 Perşembe

Barcelona 5 Lyon 2



Fotoğraftan başlayalım önce . Burada Henry ve Etoo Asker selamı yaparak herhalde Bülent Uygun'un yaptığı hareketlerin arkasındayız mesajı veriyorlar :) . Barcelona karşılaşmayı 5-2 kazandı . Goller Henry (2) , Etoo , Messi ve Keita'dan . Messinin golü hariç hiçbir golü görmedim . O golde gerçekten çok güzel ( Kaldı 15 ! ) . Hasta olduğum için bu akşam maç falan bakamadım . Bütün gece yattım . Arada babam kanal değiştirirken Manchester'ın İnteri 2-0 yendiğini ve çeyrek finale çıktığını , Porto-Atl.Madrid maçının 0-0 bitip Portonun deplasmanda attığı gol avantajı ile çeyrek finale çıktığını , Arsenal'in normal süresi ve uzatmaları 1-0 biten maçta penaltılarda 7-6 yenerek çeyrek finale çıktığını öğrendim . Kuralar çekildiğinde bütün maçlara tahminde bulunmuştum . 6 tanesi tuttu .

Barcelona , Manchester United , Liverpool , Chelsea , Arsenal , Porto , Bayer ve Villarreal çeyrek finale çıktı . Sizinde dikkatinizi çektiği gibi yine 4 tane İngiliz takımı yoluna devam ediyor . 2 İspanyol , 1 Alman , 1 portekiz takımıda çeyrek finalde . Kuralar 20 martta çekiliyor . Geçen sene o kurada Fenerbahçemizde vardı be ...

4 yorum:

alessandro del piero dedi ki...

o değil de senin dünyanın en iyi defans adayları arasında görmediğin vidic sezon sonu yılın en iyi defans oyuncusu ödülünü kazanacağı gibi ballon dor'a dahi aday olucak muhtemelen.. öyle bir durumda da tüm futbol bilgini sorgula derim ben naçizane :)

ygtylmz dedi ki...

Hala dediğimin arkasındayım isterse tüm ödülleri toplasın dünyada kime sorarsan sor ilk önce o şıktaki oyuncuları söyler .

Alfredo dedi ki...

Geçmiş olsun Yiğit'cim..

ygtylmz dedi ki...

Neden geçmiş olsun ?