21 Mart 2009 Cumartesi

Maç Günlüğüm # 10



- Yaşadığın kentin takımına sahip çık parolası ile yine yollara düştük . Ama bu hafta saat 13:20'de stadın oradaydım . Tabi maçın 7.dksı içeriye girebildim . Girdiğimde direkt Antalya Antalya ... tezahuratları yapılıyordu .

- Ligde 17.sıradaki Kocaelispor için yine binlerce kişi stada gelmişti . Konuk ekip tribününün boş olması maçtaki heyecanı azaltıyor .

- Maraton alt tribünde en alttan maçı izledik . Uğurlu da geldi . İngiltere tribünleri gibi .

- Ankaraspor iyi gibi gözükse de ilk yarı Taner'in 2 Murat'ın 1 golü ile beraber maçı bitirdik . Taner'in Murat'a attırdığı gol jeneriklikti . İkinci yarı kötü oynadık . Ankaraspor 2.yarı 52.dk Mehmet Çakır ile golü bulsa da onun haricinde hiçbirşey yapmadı-yapamadı ve maç 3-1 sona erdi . Kocaelispor'da Sadıgov , Moss ve Taner iyi oynadı baya . Ankaraspor'da ise Bilal gerçekten iyi futbolcu. İyi de oynadı.

- Tribünlerde herşeye küfür olayı bu maç fazla yoktu . Herhalde benim blogu takip ediyorlar.

- Son 5 hafta 11 puan aldı Kocaelispor ama hâlâ 17.sırada .

- Mhp İzmit Büyük Şehir Belediye Başkan Adayı ise daha önce ismetpaşa stadında gelmiş midir? Beni hayatında kaç kere görmüştür? Tam bir muamma?

- Haftaya Ankaragücü deplasmanı var . 6 puanlık maç diyebiliriz .

3 yorum:

Tuner dedi ki...

Bilal Kısa'yı Malatya'dan beri takip ederim... Çok iyi topçu olacaktı diye düşünürdüm ama üstüne katamadı. Kocaeli için çok önemli bir galibiyet ama hala ligde kalabileceklerine cok ihtimal vermiyorum....
Asıl değinmek istediğim konu şu plaka dakikalarında başka takım adına tezahurat yapmak. Ben tuttugum takım dışında başka takımlara sempati duyabilirim ama asla takımımın maçı sırasında başka takım için tezahürat yapmam. Bunun çokca örnegi var ama istediği kadar cogalsın ben karşı çıkmaya devam edecegim...

Adsız dedi ki...

kocaelispor gerçeketn önemli bir galibiyet aldı ama ben hala ligde kalacaklarına inanmıyorum...

ygtylmz dedi ki...

@ Tuner

Bende doğru bulmuyorum . Takıma destek vermek varken Antalya bursa eskişehir fener gs beşiktaş ankaragücü diye bağırmak kadar saçma birşey yok .