7 Mart 2009 Cumartesi

Biri Bana Gelsin & Volkan Konak



Öncelikle şunu söyleyim eğer dün gece 23:45 gibi başlayıp 02:05'de biten Biri Bana Gelsin programını izlediyseniz şanslısınız . Ferhat Göçer'in konuğu Volkan Konaktı . İnanılmaz güzel ve eğlenceli program oldu . Ben televizyonda bu kadar eğlendiğim bir program uzun zamandır seyretmemiştim . Dido , Cerrahpaşa , Sevenler Ağlarmış , Dertliyim Kederliyim , Yarim Yarim , Haydar Haydar , Aynalar , Gardaş , Ben Seni Sevdiğimi dahil olmak üzere mükemmel şarkılar söylediler . Volkan Konak ayrıca şarkılarının yanında gerçekten inanılmaz espirili bir kişi . Bunu bir kez daha gördük bu gece . Ferhat Göçer'e helal olsun programına çıkardığı bu kadar kaliteli sanatçılar için . Kontrollü İçici olduğunuda direk açıklaması güzeldi . Tek güzel olmayan şeyi uzun saçları ama onuda görmezden gelebiliriz . Her Cuma saat 23:00 Show TV ekranları kaçmaz benden söylemesi .

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Dün gece başka bi dünyaya gittim sanki...Bu kadar güzel yorum,bu kadar güzel bi proğram olazdı,teşekkürler Volkan ve Ferhat......Seval YILDIZ

ismail BİLİCİ dedi ki...

Yaşamın akışına farklı tatlar ve farklı güzellikler katan; çok ender rastlanan ustalar vardır. Sanat ta, sinemada, teknolojide ve devrimdedir. sanatın içinde müzikle ruhumuzu adeta ferahlatan ve paklandıran biride vardır ki o da VOLKAN KONAK. Yüreğine sesine sağlık , akşam Ferhat GÖÇER' in konuğuydu tek kelimeyle harikulade lezzette. Doyurucuydu. Her daim bu tat ve bu yürek yaşamın içinde olsun bir şekilde olsun bilelim duyalım görelim. Sağ olun Ferhat, sağ ol VOLKAN KONAK ağzına sağlık.

Adsız dedi ki...

gerçekten kaçırılmaması gereken bir programdı...bir de onunla aynı saatte olan Beyaz Show ' da canlı olmayınca daha da güzel oldu...Gerçketen son zamanlarda TV de izlediğime değer ender programlardan bir tanesi...Hazırlayanların emeklerine teşekkürler...Yiğit sana da ayrıca teşekkür ederim kardeşim böyle bir konuyu taşıdığın için...

Adsız dedi ki...

bir kez daha kuzeyin çocuğu oldugum için gurur duydum sayende volkan konak. iyi ki varsın seni seviyoruz

Adsız dedi ki...

selamlar,
arkadaşlar söylediklerinizin hepsine katılıyorum ama beni kıskanacağııza emin olduğum bir konu var
bu muhteşem programı CANLI CAPCANLI olarak seyretme sansına sahip oldum.
Mest olmak işte bu durumlar için söylenmiş bir söz olduğuna inanıyorum.
darısı başınıza
ne diyebilirim ki...

Adsız dedi ki...

volkan konak boş olmayan çok klas bi insan.benim gibi gurbette olan insanlar eminim ağlamıştır.volkan abi senin için söylencek okadar çok şey varki...