10 Ekim 2008 Cuma

Yılmaz Vuraldan Enstantaneler



Evet Yılmaz Vuraldan yine ilginç yorumlar geldi . En azından bana göre ilginç bir yorum . Neydi o açıklama ; Az önce Kocaeli TV ( Kocaelispor Tv olması nede güzel olurdu ama değil ne yazıkki ) geldi karşıma kanalları gezerken bi baktım Yılmaz vural konuşuyor ben açtıktan sonra bi başladı rakamlara artık kanal değiştiriyordum hala rakamlardan bahsediyor . Diyor ki her 4 maçta bi 6 puan almalıyız . Yaptığım istatistiklere göre bu şekilde 28 hafta daha var toplam 36 puan alacağız ve 37 puanımız olacak . Ama son 4 haftaya 37 puanda girersek ligde kalırız aksi takdirde süper lige veda ederiz . Ama 4 haftada 6 puan alamazsak bir dahaki 4 hafta o kaybedilen 6 puanıda almamız lazım yani 4 maç 12 puan . Ve puanların yanında ilginçlik ise 4 haftada 6 puan alırsak ödül verilicek futbolculara ama diyelim 5 puan aldık ceza verilicek . Sonra yine puanlara döndü 39 puanımız olursa son haftada genelde takımların puan aldığı düşünülürse ligde kalırız . Buradan taraftarlarımıza sesleniyorum ve bu sistemi anlamalarını istiyorum . Bize tepki göstermesinler . Sonra bunu oyuncularına söylediğini ve iyi olumlar aldığını söyledi . Bana göre ise bir takımda bu şekil puan yapmak çok yanlış . Yılmaz Hoca çıkıp her maçı kazanmak için çıkmamız lazım dese daha güzel olmaz mı ? Veya diyelim 4 haftalık periyotta ilk 2 maç kazanıldı sonraki maç oyuncularda bir rehavet oluşmaz mı ? Nede olsa hoca böyle dedi falan diye . Ama bunun yanında bazı açıklamalarıda güzeldi . Neyse umarım Yılmaz Hocanın dediği olur ve 4 haftada 6 puan alır ve ligde kalırız .

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu sene güle oynaya küme düşeriz :)