31 Ekim 2008 Cuma

Aşk Tutulması

Filme Dün Kocaeli GFB olarak gittik . Filmden önce sinemada tezahurat yaparız diye düşünsekte sinemaya girince çok kalabalık olduğundan öyle birşey aklımızdan bile geçmedi . Filme gelirsek film gerçekten Fenerbahçeliliği çok iyi anlatıyor . Fenerbahçeli olanlar filme gittiğinde gerçekten aaaa aynı ben diyebilecek yani kendilerinden kesin birşeyler bulabilecek . Yemek yerken gidip maçı seyretmesi , maça girecekken son anda totem yapıp içeriye girmemesi veya Fenerbahçe uğuruna kızı alamaması ve şampiyonluğun gitmesi filmde öne çıkan anlar oldu . Ama sonuç olarak film gayet mutlu bir şekilde bitti . Filmde kötü olan şeylerden biri ise . Bjk - Fb maçını izlerken Alexin attığı golü 2.yarı diye vermeleri hiçte iyi olmadı . Keşke onuda doğru verselerdi . Bu arada hepimiz totem yapıyoruz eminim ama en azından elimde biletim varken maça girmemezlik veya maçı evde totem yapıp izlememezlik yapmıyoruz .Yada ben yapmıyorum en azından . Son not ise Fahriye Evcen için . Yada yok ya herşey bariz belli nota gerek yok .



Kocaeli GFB Üyeleri


1 yorum:

Adsız dedi ki...

takım aşkı başkadır normal aşk başka ikisinide ayrı tutmak gerekir biri için dierini kırmak üsmek anlamsız filmde en güzel anlar da oydu zaten (not:ben kocaeli gfb üyesi diilim )(__hZn__)