6 Ekim 2008 Pazartesi

Fenerbahçe 1 Kayserispor 4


Evet başlık yanlış değil Fenerbahçe kadıköyde 4 gol yedi . Belkide tarihinde çok az gerçekleşmişdir. Helal olsun Kayserispora . Ligde kadıköyde 2 maç 2 galibiyet almıştık gol bile yememiştik 4 gol yedik . Kayserispor deplasmanda gol atamamıştı 4 gol attı . Ligde 2 gol atmıştı toplamda bugün attığı golün 2 katını bir maçta attı .Bugün neden böyle oldu . Başta Fenerbahçe zor dönemden geçiyor . Yönetim taraftar grupları arasında sorunlar , ligde ve avrupada kötü gidiş , oyuncuların formsuzluğu , ruhsuzluğu , sakat oyuncuların fazla olması , vs.vs sebepler sayılabilir . Oyun ve futbol hakkında konuşmak da yersiz olabilir . Çünkü ortada hiçbir oyun yoktu . Aragonesin 45+2de Maldonadoyu çıkarıp Denizi oyuna almasının açıklaması nedir çok merak ediyorum ? Veya bütün Fenerbahçe derneklerinin birden bu maça gelmesi o kadar pankart yaptırması ne ifade ediyordu ? O pankartların parasını , otobüs paralarını , bilet paralarını kim karşılamıştı bunuda merak ediyorum ? Tek kimlik Fenerbahçe mi bunuda merak ediyorum ? Veya aragones transferde neden tam yetkili değil bunuda merak ediyorum ? Aragones gerçekten Fenerbahçenin Teknik Direktörümü bunuda merak ediyorum ? Veya 75.dk neden Taraftar ( ne kadar taraftarlarsa ) neden stadı terkediyorlar ? Veya neden hemen bir kötü performansta oyuncuları yuhalıyorlar ? Neyse ya çok şey merak ediyorum ben . 15 gün ara var şimdi bakalım sakatlar düzelecek , oyuncular forma giricek ( inşallah ) , Fenerbahçede oynadıklarını hatırlıcaklar ( inşallah ) ve Kocaeli deplasmanına çıkacağız . Bu arada önümüzdeki günler çok şeylere gebe çok ...

Bu arada son söz olarak ' Dar ağacında olsak bile son sözümüz Fenerbahçe ' diye söyleyim ben

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Maldonado'yu 45+1'de almasının nedenini bende merak ediyorum.
Dede şaşırdı cidden ama onunda suçu yok..
Aurello gitmesin dedi gitti.
ALONSO,SENNA'yı istedi alamadık.
Elimizde Spastik Selçuk'la, Maldonado kaldı !!!
Yani hocanın suçu yok.
Suç bu kadroyu kuran ve şampiyonlar ligi gelirlerini bi taraflarına sokmak isteyen YÖNETİMİN!!!!