15 Ekim 2019 Salı

Kocaelispor 4 Kozan Spor 0


Kendimi bildim bileli Kocaelispor maçlarına gidiyorum. Kocaelispor'un Avrupa Kupası maçına da gittim, amatör kümede 50 kişiye oynanan maçına da. Yıllar önce kötü günler başladıktan sonra ise daha çok gitmeye başladım. Sanırım klasik Türk halkında olan olay bana da oldu ve zor günler geçiren takıma daha çok sahip çıkmak istedim-istiyorum.

Bu hafta Kozanspor maçı ise Kocaelispor'un 5 Şubat 2017 tarihinden sonra ilk defa 3 gol üstü attığı maç oldu. Aynı zamanda yeni stadın en farklı galibiyeti de oldu.

Bir önceki maç yazısında Kocaelispor'un oyun ve mücadele olarak kötü olduğunu ve acilen toparlanması gerektiğini yazmıştım. Bu kez oldu. Kocaelispor rakibi karşısında ilk saniyeden son saniyeye kadar daha çok istedi, daha çok mücadele etti, daha iyi oynadı. Sahada yapılması gereken her şeyi yaptı ve 4-0'lık net galibiyet aldı.

Yakup Alkan, Gökdeniz Baykakdar, Erdinç Karakaş ve Gökay Eser'in golleriyle 3 puan geldi ancak sahada oynanan oyun bana göre 3 puandan da öteydi. Bu hafta statta izlediğim Kocaelispor bu ligden üst lige çıkar.

Burak Süleyman olmayınca takım daha iyi oynadı çünkü Burak Süleyman ile diğer futbolcuların oyundan koptuğunu, kendini kenara attığını, tüm sorumluluğu Burak'ın alması gerektiğini düşünüyor. En azından ben böyle hissediyorum. Burak'ın olmadığı maç ise daha takım gibi oynayan bir Kocaelispor izledik. Tabii nankörlük de yapmayayım bu takım Burak ile çok daha iyi takım olabilir.

Yakup Alkan'ın gol atmış olması güzeldi. Geçen sezonun gol kralından beklentiler daha fazla. 

Tribünlerde yaklaşık 10 bin kişi vardı. Hava çok iyiydi. Zaman zaman tezahürat anlamında iyi atmosfer oluştu.

Kocaelispor sahaya ''Dualarımız Sizinle Vatanın Yiğit Evlatları'' pankartı ile çıktı. Gollerden sonra asker selamı verdi, tribünler gol sonrası ''Şehitler ölmez, vatan bölünmez'' tezahüratı yaptı.

Mücadelenin bilet geliri Mehmetçik Vakfı'na bağışlandı.


Maç öncesi gökyüzünün rengi böyleydi.

Kocaelispor stadı keşke bu kadar büyük yapılmasaydı diye düşündüm. Keşke 20-25 bin civarı bir stat yapılsaydı. O zaman böyle boş gözükmez, daha etkili atmosfer olurdu. Bu stadın ilk ne zaman dolacağını merakla bekliyorum.

Kocaelispor 8 hafta sonunda 5 galibiyet, 1 beraberlik ve 2 yenilgiyle 16 puanla 3.sırada. Lider Esenler Erok ve 18 puanı var.

Kocaelispor tribünleri maç sonlarına doğru ''İzmir'e 5000 kişi, İzmir geliyoruz...'' şeklinde tezahürat yaparak Pazar günü oynanacak Karşıyaka deplasmanına atıfta bulundu. Bakalım Pazar günü kaç kişi İzmir'e gidecek?

Hiç yorum yok: