10 Eylül 2019 Salı

Kocaelispor 1 Fethiyespor 0


Kocaelispor için geçen sezonu çok üzücü şekilde kapatmıştık. Çorum karşısında alınan şok yenilgi ve sezona birden veda. Ardından Kocaelispor için işler değişti, belediye takıma desteğini açıkladı, başkan değişti, kulübün tüm borçları ödendi ve yıllar sonra transfer yasağı kalktı. Bir çok iyi oyuncu transfer edildi ve sezona girildi. Hedef mutlak şampiyonluk. Play-off bu sezon asıl hedef değil.

İlk hafta deplasmanda alınan 1-0'lık galibiyetin ardından Kocaelispor için heyecan duyan bir kent vardı. Evden sokağa adım atar atmaz maç olduğunu farkına varıyorsun. Formalı, atkılı, bayrakları insanlar, arabalar şehrin içinde geziyor.

19:00'da başlayacak maç için saat 17:00 gibi yollara düştüm. 10 TL'ye Güney Kale Arka Üst kat bileti alıp stada girdim. Sanırım stada ilk girenlerden birisiyim


Meşhur İsmetpaşa topunun yanından geçerek stada girdim. Tribünler girdiğimde boştu. 1 gün önce oynanan Türkiye-İngiltere maçı zemini bozsa da futbol oynamaya uygun bir zemin vardı.


Tribünlere maç başladıktan sonra da girenler oldu. Yaklaşık 15 bin taraftar statta yerini aldı. Daha dolu olsa daha iyi olurdu ama Cumartesi çoğu kişinin çalıştığını düşünürsek ve stadın ulaşım açısından rezalet bir konumda olması sebebiyle bu stada gelen seyirci sayısına bir şey dememek lazım. İnsanlar çile çekmek istemiyor.


Kocaelispor yönetimi çok akıllı bir iş yaparak Hodrimeydan'ın olduğu tribünün koltuklarını sökmüş. Her maç kırılıyor ve kulübe gereksiz masraf yaratıyordu. 1-2 blok daha genişletebilir. Bu arada Siyah koltuklarla yazılan ''Kocaeli'' yazısının A harfi ortadan kaybolmuş oldu. Yönetim umarım bunu görmüştür ve zemine A harfini yazdırır.

Hodrimeydan'ın lideri bir kez daha değişti. Uzun yıllar sonra ilk kez bu kadar kalabalık ve etkili bir tribün vardı. Sanırım küskünleri de tribünlere çekmeyi başardılar. Tezahürat anlamında çok iyiler. Tek eleştireceğim şey bence küfürü sıfır düzeyine çekmeliler.

Küfür olayına karşıyım çünkü gerçekten ben Türkiye'de bu kadar çok kadın ve çocuk gelen stat var mı bilmiyorum. Bir çok aile maça bir arada geliyor. O çocuklar küfür duymayı, kavga görmeyi hak etmiyor. Keşke komple bitse bu tarz şeyler.

Kocaelispor tamamen yeni takım ancak kaliteli ayaklar hemen kendini belli ediyor. Özelikle yeni transferlerden Serdar Ümit Deniz, Talha Mayhoş, Feridun Kıroğlu ve Batuhan Yayıkcı'yı çok beğendim. Büyük umutlarla gelen gol kralı Yakup Alkan ise beklediğimi veremedi. Bir süre sonra daha net değerlendirme yapabilirim.

Bir oyuncudan bir kez daha ekstra bahsetmem gerekiyor. Burak Süleyman. Ben Kocaelispor formasıyla cidden bu kadar teknik, bu kadar rahat adam geçen, bu kadar istediği an istediğini yapabilen futbolcu izlemedim. Kocaelispor maçı izlemeye giderseniz 41 numaralı kaptan Burak Süleyman'ı farklı gözle izleyin. 

Kadrolar sayılırken ''Mekanın Sahibi Kocaelispor... '' şeklinde yapılan anons.

Yaklaşık 10 Fethiyespor taraftarı da tribünlerde yerini almıştı.

Kocaelispor yönetimi UEFA Üst tribününün bilet fiyatlarını indirmeli bence. Alt kat neyse de üst kat gereksiz yere boş kalıyor. 

Hodrimeydan dışında kale arkasında tezahürat yapan bir taraftar grubu var. Anlam veremiyorum. Keşke Hodrimeydan ile birleşme durumu olsa ve Maraton tribünü daha coşkulu hale gelse.

Geçen sezon olduğu gibi bu sezona da 2/2 başlayan Kocaelispor.

Hedef şampiyonluk.

Hiç yorum yok: