3 Eylül 2019 Salı

Kocaeli'de Ümit Milli Maçı


Kocaeli'de en son izlediğim milli maç 2008 yılında İzmit İsmetpaşa Stadyumu'nda oynanan Türkiye-Şili hazırlık maçıydı. O gün tamamen dolu tribünler önünde oynanan maçı Türkiye 1-0 kazanmıştı. O gün Şili forması ile kaleci Bravo, Vidal, Alexis Sanchez gibi isimleri izleme şansı yakalamıştım. Şili'nin teknik direktörü de Marcelo Bielsa'ydı. 

Aradan geçen 11 sene ve bu kez Kocaelispor'un yeni stadında Ümit Milli maçı oynanacak. 2021 U21 Avrupa Şampiyonası eleme maçında rakip İngiltere. Açıkcası maçın oynanacağını gördüğüm ilk an hemen kadrolara baktım ve bu sezon Premier Ligin ilk 6 takımının ilk 11'lerinde oynayan ya da kadrosunda olan oyuncuların geleceğini görsem de daha sonra resmi kadro açıklanınca oyuncuların form durumları ve yaşları sebebiyle artık A Milli takıma geçtiğini gördüm. Yine de Kocaeli'de geleceğin yıldız adaylarını izleme şansımız olacak.

Türkiye forması ile Altay, Berkay Özcan, Atalay Babacan, Ahmed Kutucu, Halil İbrahim Dervişoğlu, Orkun Kökçü gibi isimleri izleme şansımız olacak. Açıkcası diğer oyuncular arasında da iyi isimler varsa onları da izleyip görmüş olacağız.

İngiltere kadrosu ise yine heyecan verici. Bir çok oyuncu Premier Lig takımlarının ilk 11'lerinde şans buluyor. Aaron Ramsdale, Max Aarons, Ben Godfrey, Todd Cantwell, Tom Davies, Phil Foden, Morgan Gibbs-White, Dwight McNeil, Oliver Skipp, Joe Willock, Mason Greenwood ve Reiss Nelson gibi isimlerin büyük kısmı bu sezon oynanan 4 maçta da oynadı. Bugünün geleceği parlak oyuncuları, yarının yıldızları olabilir. 

Arsenal, Chelsea, Manchester United, Tottenham, Manchester City, Liverpool gibi takımların oyuncularını izleyeceğiz.

Mücadele 6 Eylül 2019 Cuma sat 20:45'de başlayacak ve A Spor'dan canlı yayınlanacak.

Stada girişler ücretsiz. Bu önemli nokta.

Bir kaç sene sonra ''Ben o oyuncuyu canlı izlemiştim.'' demek bir insanı mutlu edebilir. Cuma akşamı işi gücü olmayan Yeni Kocaeli Stadyumu'na doğru gelsin. Ben orada olacağım.


1 yorum:

Yunus Baştürk dedi ki...

İnşallah bende orda olucam.