5 Nisan 2018 Perşembe

Alex'i Görmenin Mutluluğu


Samsunspor maçıyla başlayan ve Kasımpaşa maçıyla sona eren müthiş kariyer. Atılan yüzlerce gol, yapılan yüzlerce asist. Beni hayatımda en çok mutlu eden, en çok ayağa fırlatan futbolcu.

Kadıköy geçmişim çok eski değil. İlk gittiğim maç 27 Kasım 2004 tarihinde oynanan Fenerbahçe-Diyarbakıspor maçı olmuştu. Soğuk bir gündü. İstanbul'da tribünlerde yaşananlardan dolayı stada girerken ayakkabımıza kadar çıkarılmış, öyle bir arama ile tribünlere girmiştik. Aslında o gün maça gitme niyetim bile yoktu. Birden babamla anlık gaza gelmiş, telefon üzerinden biletleri almış ve Kadıköy yoluna düşmüştük. O maç Fenerbahçe 3-0 kazanırken Alex 2 golle selamlamıştı beni. Tabii Alex'i yıllar geçtikce oynadığı her maç yaptıkları ile beraber daha da seviyor, daha da bağrımıza basıyorduk. Yıllar ilerledi, Alex heykeli dikilen bir futbolcu oldu. Kadıköy'de oynadığı ve gol attığı son maç olan Marsilya maçında yine stattaydım. Alex yine gol atarken, bizler son kez Alex diye bağırdığımızı bilmiyorduk. Ardından yaşananları herkes biliyor.

Alex Fenerbahçe tarihinde gelmiş geçmiş en çok sevdiğim futbolcu. Bir daha hiçbir futbolcuyu o kadar sevebilir miyim? Zor. Giderken uğurlamaya gitmiş, Alex için son kez bağırmış, son kez görmüştük.

Aradan yıllar geçti, Alex bir kaç kez Türkiye'ye geldi ama ben gidemedim. Ancak 03 Nisan 2018'e kadar...

Yıllardır blog yazdığım için yapılan organizasyonlardan davet geliyor, ben katılmıyor ya katılamıyordum. Ancak bu kez Alex için davet gelince hemen iletişime geçtim ve kaydımı yaptırdım.

03 Nisan 2018 günü U12 İzmir Cup'ın başlama vuruşunu yapmak üzere Türkiye'ye gelen Alex'in Çırağan Sarayı'nda basın toplantısı yapılacaktı. Sabah erkenden yollara düştüm. Kişisel olarak Fenerbahçe ile en çok yakıştırdığım futbolcuyu görme, imza alma ve belki de fotoğraf çekilme şansım olacaktı.

11:00 gibi Çırağan Sarayı'nda oldum ve yerimi aldım. Dakikalar geçmiyor, saat ilerlemiyodu. Ve bir an kapıya bakarken Alex'i gördüm. İçeri giriyordu. O an yaşadığım mutluluğu tarif edemem. Yanımdan geçerken fotoğrafını çekiyor, yerine oturduktan kalkana kadar hayran hayran bakıyordum. Yıllar geçiyordu aklımdan. Fenerbahçe formasıyla yaptıkları. Yaklaşık 1 saat sonunda basın toplantısı bitti ve fotoğraf çekilme şansı yakaladım. Hayatımın en iyi ve anlamlı fotoğraflarından birisi. Gelen herkese biyografi kitabını dağıttılar, onu da imzalattım. Götürdüğüm 10 numara yazılı formayı da imzalattım. Kısacası kusursuz bir gün oldu benim için.

Çekildiğim fotoğraf, imzalattığım kitap, imzalattığım forma da hayatımın sonuna kadar saklayacaklarım arasına girdi.

Bu organizasyona gitmemi sağlayan ESM Danışmanlık başta, Petrol Ofisi'ne, Altınordu'ya ne kadar teşekkür etsem az.



Hiç yorum yok: