25 Aralık 2013 Çarşamba

Sevemem Senden Başka


Bir futbolsever daha doğrusu tribün seven insan böyle tezahuratlara bayılır. Daha doğrusu bu tezahurat değil, şarkı ama sözleri öyle güzel, öyle dokunaklı ki, Kadıköy'de veya deplasmanda tribünde söylenebilir. Fenerbahçe tribünü bu hafta Karabük'e çok sağlam gitti. Eski tribüncüler oradaydı. Bu video maçın devre arasında çekilmiş. Nefis olmuş. Gidenlerin ayaklarına, bu şarkıyı söyleyenlerin ağızlarına sağlık.
Sevdana gönül verdim, düşürdü beni dillere, aşkına yürek verdim, savurdu beni küllere, ne senle ne de sensiz söz geçmiyor bu yüreğe, yar beni cano beni, sakla beni ellerine, Sevemem senden başka gözüm arar gözlerini, dil söyler yürek ağlar, yürek çeker özlemini, kulağımdan sesini gözlerimden hayalini, atamam ah atamam sen olmayınca yapamam, Bu yürek daha sensiz daha da sessiz geçiyor, Bu can bu ne dertlere daha da acı veriyor, geleceksin diyerek gözler yolunu gözlüyor, gelmediğin gün için o mehdi her gün ölüyor, Sevemem senden başka gözüm arar gözlerini, dil söyler yürek ağlar, yürek çeker özlemini, kulağımdan sesini gözlerimden hayalini, atamam ah atamam sen olmayınca yapamam,

Hiç yorum yok: