19 Ekim 2013 Cumartesi

Maç Günlüğüm # 111


Trabzonspor ile yaşanılan onca şey var ama ben Trabzonspor maçlarına giderken '' nefret '' tohumları ekmiyorum. Galatasaray'a karşı duyduğum hislerin yarısını Trabzonspor'a duymuyorum. Statta o gerginlikle küfürler, haydi koyalım durumları illah oluyor ama öncesi ve sonrası sıradan bir maç, 3 puan gözüyle bakıyorum.

Bu maça giderken de aynı hislerle gittim, giderim maç öncesi Yoğurtçu Parkı'nda dostlarla takılır, içkimizi içer, muhabbetimizi yaparız, stada gireriz, yeneriz ve döneriz düşüncesi vardı. Yenmek dışında her şey iyiydi.

Statta muhabbet iyi, oyun kötü, yeterli baskı oluşamadı ve gol gelmedi.

Kutay Ersöz yine var.

Saha içinde maç sonu dışında gerginlik yok. Maç sonrası Trabzonspor başkanı ile yaşananlar malum.

34.dk güzelliği var, Taksim diye bağıranlar esnasında susan Genç Fenerbahçeliler. Hiçbir olay yok. Yönetim istifa derken de diğer kesim susarsa her şey daha güzel olur.

Günlükler değişmiyor, sezon devam ediyor, puan durumu ısınıyor. Kritik maçlara başlarız.

Hiç yorum yok: