15 Ağustos 2010 Pazar

Saldır Fener / Fenerbahçe - Antalyaspor Maçı Öncesi


Fenerbahçemiz için lig başlıyor. 91 gün önce oldukça üzgün hatta ağlayarak kapattığımız ligi bugün oynanacak Antalyaspor maçı ile beraber tekrar açıyoruz. Sezona nasıl başlarsan öyle gider lafına inanmıyorum, sezona gollü galibiyetle başlayıp moral bulmalıyız lafına inanmıyorum... Sadece sezona güzel, hızlı ve etkili futbol ile başlamalıyız cümlesine inanıyorum. Yıllardır hasret kaldığımız hızlı ve etkili futbolu artık oynamalıyız. Bu taraftar yıllardır acaba kazanacak mıyız ? Acaba gol atacak mıyız ? Acaba son dakika gol yer miyiz ? gibi soru işaretleri ile maç izlemekten bıktı. Artık futbolun futbol gibi oynanmasını istiyoruz. En azından ben öyle istiyorum. O yüzden bu akşamdan başlayarak yeni sezonda çok etkili bir Fenerbahçe görmek istiyorum. Bu akşam ki mücadele'ye çıkacak ilk 11 Volkan, Gökhan, Lugano, Bilica, Santos, Emre, Cristian, Stoch, Kazım, Alex ve Gökhan Ünal şeklinde olacak diye düşünüyorum. Hadi bakalım neler olacak merakla bekliyoruz. 21:45'te Lig Tv'den naklen yayınlanacak karşılaşma seyircisiz olacak. Hakem ise Bülent Yıldırım.

Hiç yorum yok: