3 Mayıs 2010 Pazartesi

Maç Günlüğüm # 39

- Fener gol gol gol Şampiyonluk geliyor.

- Fenerbahçemiz şampiyonluğa giderken bizlerde yanında yer almaya devam ediyoruz. Bu maç içinde erkenden yollara düşüyorduk ama erkenden yollara düşmemizin nedeni Fenerbahçe tarihinin efsanesi Lefter'i görmekti.

Saat 10:13'da İzmit'ten trenle başlayan yolculuk saat 00:15'te İzmitte sona erdi.

- Saat 10:13 treni ile beraber ilk istikametimiz Bostancıydı. Kocaeli Gfb üyesi 17 kişi olarak. Saat 12 civarı Bostancı'da olduk ve oradan vapur ile beraber Büyükada'ya geçtik. Tabi geçerken vapuru ve Marmara Denizini Fenerbahçe sesleriyle inlettik. Adaya geçer geçmez Lefter'i görmekti ilk amaç. Ve gerçekleşti. Direk cafede oturuyordu. Direk yanına gittik biraz konuştuk, fotoğraf çekildik ve fazla yormadan bu ziyaretimizi bitirdik. Tabi Lefter'i bir kez daha görmenin heyecanını yaşıyorduk. Lefter'i gördükten sonra sırada adayı dolaşmak vardı. Geçen sene geldiğimizde yürüyerek dolaşmaya kalkmış ama tabikide yorgunluktan ölmüştük ve tamamen dolaşamamıştık. Bu sefer ise önce fayton kiralayalım dedik ama inanılmaz kalabalık bir sıra olunca Bisikletlere yöneldik. 6 arkadaş bisiklet kiraladık ve ada yollara attık kendimizi. Adayı biraz gezip yorgunluktan öldükten sonra sahilde yemek yeme vaktiydi. Rakı-Balık yapacaktık. Ama rakıyı söyledikten sonra 1 kadeh içip bıraktım ben. Çünkü rakıyı sevmiyorum. Neden içtim bilmiyorum :) Yemeklerimizi yiyip birşeyler içtikten sonra 4 civarı Büyükada gezintimiz sona eriyordu.

- Saat 17:30 civarı Nazlı'nın yerinde olduk.

- Cadde üzerinden Nazlı'nın oraya giderken Bağdat Caddesi'nde birbirine benzer yüzlerce kızın olduğunu farkettik. Hepsi aynı resmen. Ayrıca Bağdat Caddesi'nde farklı bir hava var.

- Nazlı'nın yerinde biramızı içerek maç saatini bekliyorduk. Bunun yanında insanların son ses tezahurat yapması ilginçti.

- Saat 19:00'a kadar burada muhabbet edip, alkollerimizi aldıktan sonra stada hareket ettik.

- Stada hiçbir sıraya maruz kalmadan direk girdim. Maraton Üst B blokta yerimizi aldıktan sonra maç saatini beklemeye başladık. Tribünlerde müthiş bir anbians vardı. Özellikle maç öncesi Migros ile bütün stadın yaptığı Fener gol gol gol Şampiyonluk geliyor tezahuratı müthişti.

- Maçı mükemmel bir oyunla 2-0 kazandık.

- Tribünler hakkında ise fazla birşey yazmayacağım. Mükemmeldik. Ayrıca özellikle lalalalalalylaylalay ŞAMPİYON oooooooooooooo ŞAMPİYON şovumuz mükemmeldi.

- Yeni stat spikeri olmamış. Gerçekten beğenmedim. Gereksiz yere heyecan yapıyor. Ayrıca spiker aramalarına gerek yok. Direk basketbol salonlarında ki spikeri alıp getirsinler.

- Sezonun en iyi tribün ve takımı varken o günden zevk almamamız mümkün değildi. Harika bir gün geçirdik.

- Mücadele sonrası direk koşarak İzmit Seyehat ofisine ardından 23:00 otobüsü ile İzmit'e hareket ettik.

- Yine Fenerbahçe maçı yine zafer.

- 2 hafta sonra son maç heyecanı yani Trabzonspor maçı ile beraber burada olacağım.

- Herkese hayatta başarılar.