6 Ağustos 2009 Perşembe

Spor Dünyası # 3



*Spor dünyasında olupta benim ilgilendiğim olaylarla tekrardan karşı karşıyayız .

* Real Madrid fotoğraftaki adamı da aldı . Toplam 257 milyon euro'ya takım kurdular . Ama takım olabilecekler mi 29 Ağustostan sonra göreceğiz . Yine de diyorum ki bu Barca bu Real'e 6 atmasa da rahat 3 tane sallar !

* Hazırlık maçları tüm dünyada sürerken özellikle Arsenal'in oynadığı futbol gerçekten mükemmel . Özellikle Arsenal'deki Wilshere muazzam bir futbolcu . İlerleyen yıllarda adından söz ettirecek .

* Ntvspor'daki 5'te 5 programına katılmam lazım . Birkaç kere başvurdum ama seçilemedim . Gerçi seçilsemde kazanır mıyım ? Çok zor .

* Spor Dünyası # 2 ' de kombine alamamıştım . Ancak Spor Dünyası # 3'ü yazarken elimde kombine var . Hayat işte :)

* Ankaragücü ve Ankaragücü taraftarından ciddi anlamda soğudum . Sezon açılışında bir taraftar topluluğu sadece 1 oyuncu yüzünden işleri nasıl çığırından çıkarır hep beraber gördük . Hadi onu geçtim daha sonra Ankaragücü başkanının hiçbirşey olmamış gibi taraftarlara 3'lü çektirmesi ne demek !!!

* Kocaelispor kombinesi lazım . Bulanlar veya görenler bana haber versin .

* Herkese hayatta başarılar .

Hiç yorum yok: