28 Ağustos 2009 Cuma

Maç Günlüğüm # 18

- Fenerbahçe - Sion Uefa Avrupa ligi Play-off 2.karşılaşması için saat 19:00'da İzmitten hareket ettik . Saat 20:02'de Kızıltoprak Şampiyon Kokoreç'in önündeydik. Baya hızlı geldik. Murat abi sağolsun . Bütün kestirme yolları biliyor .

- Kızıltoprak'a Cadde üzerinden gittik. Etrafta 1 tane oruç tutan insan yok . Alkol tüketimi oldukça fazla. Anlayacağınız Cadde'de ramazan yok.

- Araba durumları her zaman ki gibi Porsche , Bmw , Jaguar oldukça fazla . Onu geçtimde giderken otobanda yanımızda herhalde 25-30 tane Mercedes geçmiştir ( Gurbetçiler değil ) .

- Neyse Kadıköyde iftarımızı açtıktan sonra stada girdik . Stat çok dolu değildi . Ancak ilerleyen dakikalarda oldukça doldu . Tam sayı hakkında bir bilgim yok . Sayı demişken Kadıköyde artık maçın 85.dk seyirci sayısını duymak istiyorum stat hoparlöründen . Saymak çok zor mu ? Hayır . Kapıda mekanızma sayıyor zaten . Alıp anons edeceksin o kadar .

- Maç başladıktan sonra bulunduğum tribün olan Maraton A-B blok'da hareketlendi . Besteler söyleniyordu . İlk yarı sonunda yaptığımız '' Bitmez tükenmez aşkını '' bestesi mükemmeldi . İkinci yarı yaptığımız '' Dale '' ise gerçekten olağanüstüydü . Öne geriye , el şaklatma , telefonlar elde derken en son ayakkabım bile elimdeydi . Öyle bir şov yaptık . Onu geçtim de stadyumda Gfb'ye karşı inanılmaz bir destek oluştu . Alkışlarla besteler sürekli kesiliyor. Tamam kesilmese de Fenerium alt sürekli alkışlıyor .

- Mücadeleye bakarsak Ariel Ortega başlığında özetlemiş herşeyi .

- Tribünde bağırmayan , üstünde herhangi bir Fenerbahçe ürünü olmayan insanları kınıyorum .

- Bir maç daha işte böyle sona eriyordu . Kadıköyde bu sene gittiğim 4.maçtı ve daha hiçbirinden üzgün ayrılmadım .

- Kadıköy demişken Kadıköyde herkeste mi forma olmak zorunda ya? Yaz maçlarına bayılıyorum o yüzden . Stat harika gözüküyor .

- Saat 00:00 İstanbuldan hareket ettik . Saat 01:15 gibi İzmitte evdeydim .

- Pazar günü Manisaspor maçının izlenimleriyle tekrardan karşınızda olacağıma söz veriyorum.

Hiç yorum yok: