19 Kasım 2022 Cumartesi

2022 Dünya Kupası Çıkartma Albümü


Yine klasik bir olay. Panini çıkartma albümü alıp keyifle tamamlamak ya da tamamlamaya çalışmak. Ancak bu kez aynı keyfi almıyorum. Normalde günler öncesinden aldığım albüme çıkartmaları bugün yapıştırdım. Kasım ayında düzenlenen bir turnuvayı da, turnuvanın Katar'a verilmesini de, bu süreçte yapılan yolsuzluk haberlerini de, inşaatlar esnasında yaşanan işçi ölümlerini de unutmak mümkün değil. Elbette yalan atmaya da gerek yok. İlk maçla beraber yine maçları izlemek için ekran karşısına geçeceğim. Yine turnuvayı takip edeceğim ve zaman zaman burada yazacağım. Albüme geri dönersem normalde bu sene almayı düşünmüyordum ancak yine dayanamayıp bir başlangıç albümü aldım. Yanında 40 çıkartma hediyeydi ve fiyatı 140 TL'ydi. bu albümde toplam 668 çıkartma var. İnternette 500 çıkartma olan albümler 1.750 TL'ye satılıyor. Bir çıkartma paketi 17.5 TL'ye satılıyor. 2012 1TL, 2016 2 TL, 2020 7.5 TL olan fiyatların çıktığı seviye korkunç. Bu sene albümü % 100 isabet oranı ile tamamlamanın maliyeti 2.400 TL civarı olacak. Ben şimdilik başka çıkartma almayı düşünmüyorum. Sadece internet üzerinden Arjantin takımının ve sevdiğim oyuncuların çıkartmalarını sipariş edeceğim. Albüm olarak koleksiyonda yerini aldı. Belki de turnuva sonucuna göre çok başka bir şekilde saklarım. Bakalım.

Hiç yorum yok: