26 Nisan 2022 Salı

Messi'den Yeni Şampiyonluk


Lionel Messi. Şu dünyada aktif futbolcular arasında daha çok sevdiğim bir isim daha yok. Sezon başında Barcelona'dan ayrılarak Paris Saint Germain'e transfer oldu. Elbette bu tercihi doğru bulanlar da oldu, yanlış bulanlar da. Şahsen ben Messi'nin yıllarca bana yaşattığı tüm keyiflerin ardından bencil düşüncelere girecek değilim. Bize yıllarca unutulmaz anlar yaşatan Messi ne istiyorsa o olmalıydı. Ben yine tv'de açıp maçlarını izliyorum, asistlerini ve gollerini takip ediyorum. Gönül ister Şampiyonlar Ligi yolculuğuna da devam etseydi ancak ilk sezonun günahı olmaz diyelim. Messi şampiyonluk yaşayarak kariyerine bir kupa daha ekledi. Son maçında da şahane bir golle taraftarları selamladı. Gelecek sezon hedef yine Şampiyonlar Ligi ve elbette Dünya Kupası. Takipteyiz.

Hiç yorum yok: