24 Nisan 2022 Pazar

I, Tonya


Biyografi filmlerini izlemeyi çok seviyorum. Gerçek hikayeyi anlattıkları için izlediğim her saniyeden keyif alıyor, bir saniye bile sıkılmıyorum. Bu da o filmlerden birisi oldu. BeIN Connect üzerinden izlediğim bu biyografi filmini de elbette beğendim. 1990'lı yılların başında artistik buz patencisi Tonya Harding'in hayat hikayesini anlatan bir film. Annesinin baskılarıyla beraber zor bir çocukluk geçiren Tonya spor kariyeri boyunca da sıkıntılı anlar yaşar. Gençliğinin heyecanı ile yaptığı evlilik ise onun kariyerinde çok derin yaralar açacaktır. Spoiler vermeyeyim. Jürilerin tutumundan bazen çok rahatsız oluyorum ve bu filmde de bunu zaman zaman yaşadım. İzleyenler bana hak verir. Margot Robbie şahane oyunculuk sergilemiş ancak o sene aday olduğu Oscar'ı alamamış. Adaylara baktığım zaman ise o senenin kazanan oyuncusunun Frances McDormand olduğunu görünce hak verdim. Margot Robbie'nin şanssızlığı yarıştığı kişinin kusursuz bir oyunculuk sergilemesi. Yoksa Margot Robbie oynaması zor olan Tonya Harding'i şahane bir şekilde oynamış. Bir sporcunun başlangıcını, yükselişini, düşüşünü bizlere net ve tertemiz şekilde aktarmışlar. Sporu ve biyografi filmlerini sevenler bu filmi de sever. Son olarak Margot Robbie çok güzelsin.

Hiç yorum yok: