17 Şubat 2014 Pazartesi

Fenerbahçe 2 Kasımpaşa1


Kazanmak çok güzel, Galatasaray'ın da Antalyaspor ile berabere kalması sonucu fark 6'ya çıktı. Avantajımız sürüyor ama henüz hiçbir şey bitmiş değil. Fenerbahçe de, Galatasaray da daha puan kaybeder. Tabii lig ikincisi Beşiktaş'ı da unutmamak lazım. Bu hafta Galatasaray deplasmanında kazanırsa şampiyonluk yolunda inanılmaz bir yere gelecekler.

Mücadele klasik olarak kötü geçti, Fenerbahçe yine istediğimiz futbolu oynayamadı. Sakat ve cezalı futbolcuların çokluğu, stres, gerginlik, birbirleri ile oynamayan futbolcuların uyumsuzlukları derken kolay bir maç olması zaten beklenmiyordu.

Mücadele'ye Kasımpaşa iyi başladı, Fenerbahçe pozisyon bulmak konusunda sıkıntı yaşıyordu. Sanki 3 gün gol atamayacakmışız gibi oynuyorduk. Emre'nin mükemmel golü, daha sonra Alves-Volkan iş birliği ile yenen hatalı gol ve daha sonra duran topta Bekir'in golü ve kazanılan 3 puan. Seyir açısından vasat bir maçtı.

Takımın en iyisi Alper Potuk. İnanılmaz iyi oynadı, istekliydi, hırslıydı, koştu, top aldı, top götürdü, pozisyona soktu. Takım için elinden geleni yaptı. Asist ya da gol konusunda katkısı olmadı belki ama benim için maçın adamı oldu.

Alves, Volkan takımın en kötüleri. Alper, Kuyt, Bekir iyi oynayan futbolcular.

Alper Potuk'un 13 sn dripling yaparak 80 metre gitmesi maçın özel anlarından biriydi. Bir de o pozisyon gol olsa efsane olurdu.

Kadlec'in Fenerbahçe'de oynaması büyük şans. Bu kadar vasat oynayıp da kendine Fenerbahçe gibi bir kulüpte yer bulması inanılmaz. Ben çok seviyorum, orası ayrı konu.

Volkan Demirel bize en son ne zaman maç kazandırdı? Kaleci bir takımın şampiyon olması için çok önemli. Volkan'ın bu kadar kötü olduğu bir sezonu şampiyonlukla tamamlarsak cidden büyük başarı. Bir de meselenin diğer yönü var, Mert kaleye geçmesi için ne olması gerekiyor?

Tribünler inanılmaz kötü. 34.dk Ali İsmail Korkmaz için bağıranlar, 90 dk Fenerbahçe için bağırmıyorlar. Mesele Ali İsmail Korkmaz da değil. Ben de her maç bağırıyorum ama Fenerbahçe için de bağırıyorum. İnsanlar tüm maç sessiz, insanlar tüm maç yerinde, insanlar tüm maç oturuyor, 34.dk hükümet aleyhine ayağa kalkıyor, gırtlaklarını patlatıyor. Bence Fenerbahçe taraftarları kendine gelmeli. Bu takım şampiyon olacaksa bu taraftar 34.dk performansını maçın geneline yaymalı.

Ali İsmail Korkmaz'ın ailesinin statta olduğu maçı kazanmak önemliydi. Ali İsmail Korkmaz tezahuratları 34.dk ve maç sonu efsaneydi. Annesinin de tribünler ile beraber tezahuratlara katılması insanı duygulandırıyor.

Ali İsmail Korkmaz, Fenerbahçe yıkılmaz.

Mücadele'ye belli sebeplerden dolayı gidemedim, evde izledim. Maç öncesi Lig TV ''Korkmadan yürüyoruz, şampiyon olacağız.'' pankartını 1 sn bile göstermedi. Göremedik. Tribünlerde kavga çıksa gösterirler, gereksiz küfür eden futbolcuları gösterirler ama maç öncesi açılan dev pankartı 1 sn bile ekrana getirmediler. Art niyet aramak istemiyorum da böyle kötü yayıncılık olamaz be abi. 1 sn göremedik, 1 kare göremedik. Maçın öyküsüne koyarlar ama, samimiyetsizler.

Alves ve Gökhan'a kırmızı kart verilse kim ne diyebilirdi? Yönetim özellikle Alves ile oturup konuşssun. Fenerbahçe'yi sahada 10 kişi bırakmaya kimsenin hakkı yok. Gereksiz bir pozisyon rakibe tekme atmak da neyin nesi? Hakem atsa, şampiyonluğa mal olabilirdi. Kesinlikle uyarılması lazım.

Hakemler faulu göremiyor, ofsaytı göremiyor falan da barajı nasıl ayarlayamıyor? Kasımpaşa'nın son dakikalar kullandığı duran topta barajı 5 metreye kurdurdu. Adımla sayacaksın be abi. Hiçbir şey yapamıyorsunuz bunu doğru yapın bari.

Haftaya Elazığspor deplasmanı, kazanmak önemli. Galatasaray-Beşiktaş maçının olduğu hafta kazanmak iki kat önemli.

Şampiyon olacağız.

2 yorum:

varol döken dedi ki...

güzel yazı olmuş.

varol döken dedi ki...

güzel yazı olmuş.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...