14 Eylül 2013 Cumartesi

Maç Günlüğüm # 109


Fenerbahçe-Sivasspor maçı için Karamürsel’den yola çıkarken maçın bu kadar güzel olacağını beklemiyordum, yine kısır bir Fenerbahçe maçı olur, ‘’ neden böyle oynuyoruz, neden takımdan zevk almıyoruz? ‘’ soruları ile beraber döneriz diyorduk. Öyle olmadı ve Fenerbahçe son zamanların en akıcı futbolu ile beraber Sivasspor’u 5-2’lik skorla rahat yendi.

Maç öncesi yine sevdiğimiz dostlarla beraber Türkiye’nin en güzel parkı olan Yoğurtçu Parkı’nda keyifle sohbetimizi yapıyor – hoş konular pek keyifli değil, Cas süreci, Aziz Yıldırım vs. – maçın başlamasını bekliyorduk.

Stada girişler rahat, polis ve güvenlik mantıklı hareket yaptığı takdirde içeriye rahat giriyoruz. Bu maçta da böyle oldu. Türk Telekom tribünü girişinde sıkıntı olmadı.

Mücadele’yi her zaman olduğu gibi üst katta H blokta izledik.

34.dk yine Taksim tezahuratları yaptık, buna herkesin saygı duyması lazım. Ama insanların birbirlerine saygısı yok. İsteyen Taksim, isteyen Recep Tayyip Erdoğan tezahuratı yapsın. Saygı duyduktan sonra sıkıntı olmaz.

Mücadeleden büyük zevk aldık, 7 gol izledik.
21:45 maçları benim açımdan zor oluyor, eve dönüşte sıkıntı oluyor diyeceğim de Uğur’un sayesinde öyle olmuyor, ilk maç Harem’e, bu maç Topçular iskelesine bıraktı.

Maç sonrası hayatımda ilk kez eve – Karamürsel çıkışında yazlık - arabalı feribotla döndüm. Topçular’a feribotla geçtim, formalı şekilde bindiğim için görevlilerin ‘‘ maç ne oldu? ‘’ soruları geldi ve tabii bu muhabbetler derken para vermedim, arabaların yanından geçtim girdim. Normalde arabasız müşteriler kaç para ödüyor bilmiyorum. Yalnız ev Allah’tan Topçular’a yakın, oradan da babam aldı ve 5 dakika içinde evde oldum.

Karamürsel-Harem otobüs bileti 18 TL, biraz fazla gibi.

Yeni sezon formalarına ilgi var diyen herkes yalan atıyor, yıllardır maça gidiyorum, ilk kez bu sene bu kadar az yeni sezon forması görüyorum. Çevremde alan yok.

Kutay Ersöz Fenerbahçeli olmalıydı.

Kuyt büyük oyuncu, çok seviyorum. Yalnız kötü hali hiç çekilmiyor. Kadıköy’de seyirci gazı mı bilmiyorum da çok başka oynuyor.

Maç öncesi = Maç. İlk kez.

Elazığspor maçı günlüğü ile burada olurum.


Hiç yorum yok: