21 Eylül 2012 Cuma

Bahis Sistemi ve Tekne Hedefi # 4


Bahis işi şans işidir, şansım yanımda para kazanıyorum hatta baya kazanıyorum ancak bu sistemde oynadığım kuponlar yatıyor. Ligde maçları en üst biten takımının maçına üst oynuyorum ve yatıyorum. O hafta alt biten bir kaç maçtan biri oluyor. İlki beraber yaşıyoruz. Gün boyunca bir çok kupon tutturuyorum ama adını '' Tekne kuponu '' olarak koyduğumuz kuponlar yatıyor. Şu ana kadar adını '' Tekne kuponu '' olarak koyduğumuz kuponların 4'ü de yattı ve bu sistemde 75 TL kaybettik. Hesap gayet iyi durumda ancak '' Tekne '' diyince bir şeyler ters gidiyor. 4 kupon, 4 yatan kupon, 4'ü de tek maçtan. 80 TL ile yarın yine bu sisteme devam ediyoruz. Elbet tutacak ve hedeflediğim tekneyi alma yolunda emin adımlarla gideceğim. Bu arada kârdan oynamak insanı psikolojik olarak rahatlatıyor. Şans dileyin ... 

Fotoğrafta 40 TL'lik '' Tekne kuponu '' yattı sadece.

1 yorum:

la mano de dios dedi ki...

bugün tekne için ne yaptın??? :D