24 Temmuz 2010 Cumartesi

Fenerbahçe 2010/2011 Sezonu Formaları



Fenerbahçemizin 2010/2011 sezonunda giyeceği formalar dün gece yapılan lansman ile beraber taraftarlara tanıtıldı. Formalar genel olarak güzel. Tv'de ve nette gözüktüğünden çok daha güzel. Efsane Çubuklu formamız 9 ince çubuktan oluşurken, Kanarya forma diye adlandırılan formamız beyaz formamız ve bu formamızda yer alan kabartmalı Fenerbahçe logosu oldukça güzel. Fenerbahçe Güneşi formamız ise mavi formamız ve bana göre en güzel forma. Mavi olarak tetra mavisi kullanılan formayı her Fenerbahçeli almalıdır. Palamut formamız ise Yeşil renkte ve ortasında bana göre abartılı bir şekilde palamut deseni yer alıyor. Ben en çok Fenerbahçe Güneşi formamızı beğendim ve bugün gidip 89 Tl vererek formayı aldım. Formaları nette değil de gidip mağazada görün. Çok daha güzel bulacaksınız. 

Hiç yorum yok: