14 Aralık 2008 Pazar

Tabata ve Arkadaşları



Mücadele öncesinden başlıyayım . Kombinemiz olduğu için stada rahat rahat gidiyorduk tabikide . Ama ne görelim . Bütün Kocaeli maça gitmiş herhalde . İnanılmaz bir sıra var . İlk sırayı atlattık sonra asıl stada girmek için sıra . Bariz sırada 30 dk bekledik . Tam maç başlıyacakken içeri girdik . Direk zaten 30.sn gol geldi Ahmet Dursun ile . Dışarıda hala içeri girmeye çalışanlar iyi küfür etmiştir . O golden sonra Tabata penaltı golüyle durumu 1-1 yaptı . Ardından yine Tabata durumu 2-1 yaptı . Sonra Beto 3-1 yaptı . İlk yarı bu şekil bitti . 2.yarı yine Tabata şov devam ediyordu yine attı durum 4-1 oldu sonra Taner attı 4-2 sonra son dklarda Ferdi son sözü söyledi . Ve maç 2-5 şeklinde bitti . Kocaelispor ligde 9 puanla son sırada . Takım hakkında yazıcaklarım ise ; Serdar Kulbilge ; İyi bir kaleci olarak geldi ancak her hafta 3-4 yiyor bu böyle gitmez . Birde yediği her golden sonra taraftarın önüne defans oyuncularını atmasınada bayılıyorum yani . Defansta ; Volkan kötü , Musa kötü , Tolga kötü , Özgür kötü . Orta sahada ; Murat bal yapmayan arı , Serhat Akın son 15 dk çok iyi genel olarak iyi oynadı , Kemal yine hiçbirşey yapmadı , Umut hiçbirşey yapmadı . Forvette ; Taner yine çalıştı golünü attı , Ahmet çalıştı golünü attı . Antepte ise bütün takım mükemmel oynadı . Taraftara gelirsek ; Ben böyle bir taraftar görmedim . Ligde son haftalarda başarı yok . Ligde son sıradasınız . Ve stat tamamen doluyor . Sivasta , Antepte , Kayserisporda bu seyirci olsun her sene şampiyonluğa oynar . Ancak tribünde bilinçli seyirci bulmak çok çok zor . Herkes bütün kararlara küfürle itiraz . Futbolcu hata yapıyor anında küfürler . Serdara gelirsek taraftar tepki gösterdi diye onlara el kol hareketi yaparsan o eli yarın birgün alırlar .... .Zaten tribünler karıştı onun yüzünden . Tepki gösterenler ve Serdarı destekleyenler arasında . Yakışmıyor Kocaeliye . Sen Kocaelispor kaptanısın o hareketleri yapıyorsun . Yakışmıyor Serdar ! Sonuç olarak ben İzmitte böyle iyi oynayan bir takım ( Gaziantep ) , ve bu kadar iyi bir tek kişilik oyun ( TABATA ) görmedim . Kocaelispor'un ise ligde hala puan hanesinde tek rakam yazıyor . 9 . 15 hafta puan 9 . Yazık gerçekten yazık . Haftaya Belediye . Son sözüm ise Tabata hakkında . Dediği laf ''ben pelenin oynadığı takımda oynadım ve pelenin giydiği 10 numaralı formayı giydim '' Gerçekten sonuna kadar haketmiş . 28 yaşında ve 1 milyoın euro . 3 büyüklere duyurulur .Rahat rahat oynar bütün takımlarda . Bu arada Tabata bugün maçta bir çalım attı direk offff diye fırladım dayak yiyebilirdim . Ne oluyorsun Yiğit dedim kendi kendime :) Kocaelisporlu Murat bile yanımda fırladı yani o derece bir hareket ama :)

Hiç yorum yok: