10 Aralık 2008 Çarşamba

Bayramda '' Yiğit Yılmaz ''



- Bayram pazartesi günü saat 07:30 itibari ile başladı benim için . Bayram namazı için o saatte kalktım ve caminin yolunu tuttum . Namaz başlayıp bittikten sonra cami kapısında mahallemizin büyükleriyle bayramlaşmalar ile devam etti . Ardından Kocaeli'nin İbrikdere köyünde kurbanımızı kesmek için oraya gittik . Gerçekten hizmet süperdi . Kavurmalar , pilavlar , çaylar , kahveler eşliğinde bekliyorduk . Bizim Hayvanın sırt numarası 10 idi .Fotoğraftaki gibi değil ama gayet paspaldı :) . Mükemmel bir hijyen vardı ve kesim başladı . 1,5 saat sürede herşeyi yapıp eve dönüyorduk .

- Daha sonra bayramlaşmalar. Akraba ziyaretleri . Topladığım 200 ytl para yanına kar kaldı :)



- Pazar akşamı ise Sinema organizasyonu vardı . Neden pazarı pazartesinden sonra yazıyorum bilmiyorum . Neyse öncelik kurban kesimi galiba . Yılmaz ailesi olarak Muroya gittik . Saat 22:00 seansına girdik . Sinemada Kız sayısı 1-2-3-4-5-6 bilemedin 10 . Herhalde kızların gitmesi yasak . Takım elbiseli insanlar hakkında yorum bile yapmaya gerek yok . Kurtlar vadisi setinden kaçmışlar gibi . Filme gelirsek Fragmanda olanlardan farklı birşey yok . Aynı şeyler vardı . Ancak bir Extasy hap sahnesi var ki fenanın fenası . İnanılmaz güldük o sahnede . Neyse ya filmi anlatmaya gerek yok . Gidilip görülesi bir film .



- Pazartesi akşamı ise yine Yılmaz ailesi olarak bu sefer Arog organizasyonu vardı . Ancak bu sefer iptal oldu çünkü izmitte hiçbir salonda boş 1 tane bile koltuk yoktu . Bizde bowlinge gidelim dedik . Alkol + Bowling şahaneydi . Tabi birinciyi söylememe gerek yok . Tabikide ben .

- Salı günü ise yine akraba ziyaretleri ile başlayan gün akşam yine Arog organizasyonu ile devam etti . Bu sefer gündüzden aldığımız için biletleri gidebilmiştik . Arogdan bahsedicek olursak Murodan çok daha güzel bana göre . Oldukça komik . Bazı sahneler inanılmaz . Yengeç Dansında salonda gülmeyen kimse yoktu galiba :) Rıdvan Dilmenin '' Gol olur '' demesi ise harikaydı . Sonuç olarak görülesi bir film daha . Zaten ilk gün 350 bin kişi seyretmiş . Rekor kırmaması mucize olur .

- İşte bayram böyle devam ediyor . Ancak artık ne bir ziyaret var ne başka birşey . Sadece aklımda olan şey Fenerbahçemin Kievi deplasmanda yenmesi . Aksi takdirde bayram benim için inanılmaz kötü bitecek .

- Neyse hayatta başarılar .

4 yorum:

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

muronun ex sahnesi gerçekten güzeldi sabaha kadar halay çekmesi falam :) kurtlar vadisini hiç izlememiş biri olarak muroyu seviyorum.filmden sonra insanın aksaraya laleliye akası geliyor.banka soyup bi malikane alası geliyor o ayrı :) elin natalisi bile boğaza nazır evde oturuyor

ygtylmz dedi ki...

@ Çubuklu Sevdalısı

Kesinlikle katılıyorum :) Laleliye akmak lazım :):)

Adsız dedi ki...

sana helal olsun kardeşim,sizin gibi bir aileye de böyle bir bayram yakışırdı,tüm güzellikleriyle yaşamışsınız bayramı, ve tabiiki de forza
SARIII LACİİVERT YÜCEL.. :)

ygtylmz dedi ki...

@ Adsız :):)

Aynen öyle

Sarı Lacivert Yücel olayıysa evde o şekil dolaşıyorum :):) .