30 Aralık 2008 Salı

İnternetsiz Hayatım



- Öncelikle son 1 haftadır yandaki komşu yüzünden internete giremiyordum . Sonunda net bağlandı . Artık internetim var . Mutluyum , huzurluyum .Yandaki komşumuza saygılarımı iletiyorum .

- İnternet yokken özellikle futboldan inanılmaz uzak kaldım . Bariz sonuçları bile takip edemedim . Diyeceksiniz ki İnternet Cafe yok mu sizin orda ? Var ama gitmedim . Neden bilmiyorum .

- TV'de ne var ne yok izledim . Yemekteyiz , Esra Erol'la İzdivaç , Görücü usülü , Beyaz show , Disco Kralı vs.vs.vs şaka bi yana tv'de çok saçma şeyler var çok .

- Deniz Seki'den ' Adeletsiz Seçim ' nasıl bir şarkıdır ya . Helal olsun vallah .

- Kanal 7'de yayınlanan bir programda verilen cenaze nasıl defnedilir , Kefen nasıl giydirilir gibi bilgilerde olmasa Türkiye ne duruma gelicek merak ediyorum !!!

- Liverpool ve Manchester bu arada uzaktanda olsa takip ettiğim takımlar oldu . İkiside 6 puan alarak giriyorlar yeni yıla .

- Otobüslerde erkeklerin yanına ısrarla oturmayıpta kalkıp yer vermem için gözümün içine bakan bayanlarada saygılarımı iletiyorum ve asla yer vermiyeceğimi belirtmek istiyorum .

- Yılbaşı geliyor . Ne yapıcaz onuda bilmiyorum .

- Saygılar sunuyorum . Umarım blog bir daha bu kadar uzun süre güncellenmeden kalmaz .

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hoşgeldin yiğit...
süper olmuş yine:)

Daima Fenerbahçe! dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Daima Fenerbahçe! dedi ki...

hoşgeldin renktaş..

Blogspor dedi ki...

Hoşgeldin blogdaş.(Herkes farklı farklı hitap etmiş :D )
Vallahi internete öyle bir alışmışızki :)