5 Haziran 2008 Perşembe

Fenerbahçe Şampiyonluk Yolculuğu


Evet Fenerbahçenin Şampiyon olabilmesi için telekomu yenmesi gerekiyordu . Taraftar , Basketbolcular ve yönetim yani tüm Fenerbahçe camiası inanmıştı . Toplamda 3 Üst Üste 2.kez Şampiyon olmak istiyorduk . Bu maça Kocaeliden yaklaşık 25 kişi olarak gidiyorduk . Giderken gayet iyi eğlenceli Alkollü bir yolculuk yapmıştık . Ve Abdi İpekçiye varmıştık . Daha kalabalık değildi ancak ilerleyen saatlerde oldukça kalabalık oldu . Ve bizimde içeri girmemiz lazımdı artık . Ama biletimiz yoktu Gidip Yücel abiyle konuşup bileti işini halletikten sonra ve tamam giricez dediğinde olay çözülmüştü ancak kapıda olan olaylar gerçekten üzüntü vericiydi ( Ne olduğunu sallayın ) Neyse Kocaeliden beraber gelen abilerimiz ve kardeşlerimizden bazıları içeri girmişti ben dahil 10 kişi dışardaydık ve sonra yine bir curcuna oldu yine bazı arkadaşlarımız içeriye girdi ve en sonunda sıra bize gelicekken en öndeyken sıradan çıktım bunaldım çünkü :) geçtik kenara dedik girmiyoruz ne yapalım :) Ama baktıkki tüm kapıları açtılar dışardaki herkes girdi içeri :) Ve ondan sonra Eğlence başlamıştı . Sahada Fenerbahçenin inanılmaz bir oyunu vardı . Sürekli sayı atıyor . Ama bizi o sayılar pek ilgilendirmiyor çünkü Şampiyon olacağımızdan emindik . Biz sadece tribünde makaramıza bakıyorduk . İnanılmaz bir atmosfer vardı ancak tam atmosfere ayak uyduruyorken Sefa abi Fotoğraf çek dedi siteye Ömere yolla o yüzden ondan sonra Saha içinde Aziz başkanın önündeki koltukta , basketbolcuların arkasında oturdum falan fotoğraf çektim , Kendimi bir an basın zannetim tek kartım eksikti :) Maçın 2.yarısı yine tribüne çıktım bağırdım ancak sonra yine 4.periyot tam aşağı indim fotoğraf falan çekiyordum birde Dale başladı Neyse iyiki aşağı geçtim direk Aziz yıldırımın önündeki koltukta Daleyi çektim 4 dk ben hiç yapamadım yani içimde kaldı :) Ama İnanılmazdı Dale Şov

İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

Neyse Daleyi çektikten sonra Yine Başkanın orda maçın bitmesini bekledim bu seferde maç bitti Birden Abdi İpekçi İnanılmaz Bir atmosfere büründü ancak ben o koltuktan ayrılmadım hiç dedim kupayı başkana getirirler ben burdan ayrılmayım ( Diğer bir nedenide yanımdaki sarışın mavi gözlü tipik basketbolcu sevgilisi kız ) :) ve öylede oldu :) tek tek oyuncular sahaya çağrıldı . ve sonra kupayı Mrsic kaldırdıktan sonra bana doğru kupayı getirmeye başladı sonra arkama dönüp baktımki Aziz başkan , Ali Koç , Nihat Özdemir bekliyor :):) bende sadece video falan çektim :) Sonra sahaya girdim tekrar Aziz başkanımÖmer , Mrsic falanla konuştum tebrikler ayağı . sonra çıktım otobüse gittim ve bindik İzmite geldik :) Bu arada Gebzede olan olay hala aklımda :) Gebzede tam benzin istasyonuna girdik WC falan tam orda duruyorduk 150 km hızla Kango arkasında Şahin geçti bizim otobüsün yanından dedik ne oluyor falan ilerde benzinlik çıkışında ses geldi şahin arkadan koydu sonra takip ettik ileri doğru şahin filmlerdeki gibi Kangonun üstüne kırıyor vuruyor falan sonra kango bir sola kırdı şahin direk kenara demirlere çarptı ve sonra yolun ortasında döndükten sonra kaldı . arabadan indi birileri vurdular birbirlerine falan ve sonra birden kayboldu herkes trafikte kilitlendi tabi ne oldu bilmiyoruz kango ortada yok Şahin yolun ortasında sonra neyse bizde çıktık ilerde geçerken baktık şahine içinde kimse yok neyse izmite doğru gidiyorduk ki 500 metre sonra falan bu seferde kango yolun ortasında dönmüş şekilde duruyor onunda içinde yanında kimse yok şaşırdık vallah ama ne olduğunu hala anlamadık ? Neyse Bir organizasyon daha böyle bitti işte Ekşınla beraber neyse bakalım neler ön plana çıkmış bu karşılaşmada

Ön Plana Çıkanlar

- Ömer Onan ( 20 Sayı )
- Mirsad Türkcan ( 10 Sayı 6 Ribaund 5 Asist )
- Willie Solomon ( 10 Sayı 10 Asist )
- Cris Lang ( 19 Sayı 9 Ribaund )
- El Amin ( 16 Sayı )
- Taraftarlar ( GFB )
- Dale Şov
- Kaza veTakip

Bu arada unutmadan söyleyim Amin pabucu yarım çık dışarıya oynayalım :) ne oldu Amin ne oldu madalya almaya çıkmadın neden acaba tırsmamı var içinde :):):)


Neyse Bir organizasyon daha böyle bitti artık 3 ay maçlar yok 3 ay sıkıcı geçicek benim açımdam :) ( yalan yazlığa gidiyorum 1-2 hafta içinde )

Fotoğraflar ;) ( 7 Tanesi Hariç Diğerleri Bana Aittir yani photo by Yiğit Yılmaz )


1 yorum:

Beercholic dedi ki...

Resimler için, video için, yazı için, kısaca her şey için çok sağol yiğit orada olmayı çok isterdim..