10 Haziran 2008 Salı

Euro 2008 # 1



Evet Euro 2008 Başladı ancak ben pek başlayamadım . Yazlıkta olduğum için Alkol ve Havuzu Maçlara tercih ettim . Şaka bir yana sadece 8 maçtan 3 tanesini seyredemedim . O maçlarda İsviçre-Çek Cumhuriyeti , Avusturya-Hırvatistan ve Almanya - Polonya karşılaşmaları . O maçlarıda İzleme isteğim olmadı nedeni ise 3 tane güçsüz takımın oynaması ancak hiçte öyle olmadığını öğrendim sonradan iyi top oynamış o güçsüz takımlar . Turnuvaya bakarsak İlk maçlar sonunda 1 maç berabere bitti sadece o maçıda allah yunanlıya izlettirmesin yani o kadar diyorum ( Romanya - Fransa ) , Bizim maça gelince Yorum bile yapmaya gerek yok !!! Hollanda resmen şiir gibi top oynadı . Ama bunu arkadaşlara söyleyince didaktik ve epik şiir gibi iğrenç espirilerde yapmadılar değil yani . Ama neyse Hollanda gerçekten Euro 2008 maçlarında olduğumuzu hatırlattı bizlere . İspanyanın ise Hollandadan aşağı kalır yanı yoktu . Gayet güzel bir top oynadılar ve plakayı yazdılar :) ( 4-1 ) Yunanistana gelince Yenilmelerine zerre kadar üzülmedim keşke 10 yeselerdi derdim ama iddaada alt oynadım o yüzden 2-0 yeterli bir sonuç :) Bu arada Muratın evden müzik sesleri yükseliyormuş nedense :)

Neyse Bunları bırakalımda Ön plana çıkan şeylere bakalım ;

- Hollanda Milli Takımı
- Colin Kazım ( Takımın En iyisiydi )

- İspanya Milli Takımı
- Hollanda Taraftarları ( Hepsi aynı renk giyiniyorlar. )

- İsveç Taraftarları ( Onlarda aynı renk giyiniyorlar )

- İbrahimovic ve Golü

- David Villa
( 3 Gol )
- Wesley Sneijder
( 1 Gol 1 Asist )

Neyse İlk maçlar işte böyle geçti inşallah turnuvanın devamında futbol adına , göz zevkimiz adına güzel şeyler görebiliriz :) Bu arada Türkiyeye İsviçre Maçında Sonsuz Başarılar ;)

Hiç yorum yok: