21 Haziran 2023 Çarşamba

Fenerbahçe 2023-2024 Sezonu Formaları


Fenerbahçe'nin 2023-2024 sezonunda giyeceği formalar tanıtıldı. Öncelikle diğer sezonlara göre farklı bir tanıtım yoluna gittik. Ligin sonunda oynadığımız Türkiye Kupası final maçında çubuklu formamızı görme şansı yakaladık. İlk o maçta giydik. Uğurlu geldi.

Çubuklu forma: Klasik çubuklu formamız. Kollardaki beyaz kısım biraz değişik duruyor. Ancak elbette Türk bayrağının olması bile formayı güzelleştiriyor. 90'lı yıllar nostaljisi yaşatan formayı beğendim.

Deplasman forması: Sarı Kanarya! Fenerbahçe'nin her sezon mutlaka sarı bir forma yapması gerekiyor. Bu sezon yine yaptık. Yine güzel. 

Alternatif forma: Lacivert olarak yaptığımız üçüncü formamız. Desenin ne olduğunu anlayamadım. Daha iyi olsaydı çok daha fazla beğenirdim.

Formaların fiyatı 1.399 TL. 

Fotoğrafta 3 forma bir arada çok şık duruyor. Bu fiyatlarda satış rakamları nasıl olacak bilmiyorum. Sonu kupalarla bitsin.

Hiç yorum yok: