10 Ocak 2021 Pazar

Succession

 


Twitter'da uzun süreler adını gördüm, övüldüğünü gördüm, ödül aldığını gördüm ancak açıp ne diye bakmamıştım. Ancak başladığım an ile bitirdiğim an arası acayip keyif aldım. Son zamanlarda izlediğim tartışmasız en iyi dizi ve hayatımda izlediğim en iyi dizilerden de birisi. Bir medya imparatorluğunu yöneten bir ailenin nasıl bir ilişki içinde olabileceğini bizlere çok net şekilde gösteriyor. Başrolünde 80 yaşındaki Logan Roy, çocukları Roman Roy, Shiv Roy, Kendall Roy ve Connor Roy. Açıkcası herhangi bir spoiler vermemek için çok şey de yazmak istemiyorum ama dileyenle dizi hakkında saatlerce konuşabilirim. En çok sevdiğim karakter sorusuna da 2 sezon, 20 bölüm izlemiş olmama rağmen bir cevap verebilir miyim emin değilim. Zaman zaman Shiv, zaman zaman Kendall, zaman zaman Roman en sevdiğim kişi olabiliyor. Bu arada beni yıllardır tanıyan ve bu diziyi izlemiş olanlar 20.bölüm tekne sahnelerinde neler hissettiğimi çok iyi anlamıştır. Ağzım açık izledim. Hele bir finali var ki akıl almaz... BeIN Connect üzerinden izleyebilirsiniz. 3.sezon gelecek... Ciddi şekilde tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok: