10 Ocak 2021 Pazar

Karakomik Filmler & Karakomik Filmler 2


Şu hayatta en çok sevdiğim ünlü isimlerden birisi Cem Yılmaz'dır. Her akşam yayınlanan haber programlarına konuk olsun izlemeye çalışıyorum. Bana çok büyük bir keyif ve mutluluk veriyor. İçinde bulunduğu her şeyi görmek istiyorum. Bu filmleri ise geldiği zaman yaşadığım iş temposu nedeniyle sinemada izleme şansı bulamamıştım. Ancak izleme şansı bulamamak benim şansım olmuş. Karakomik Filmler 2 Arada ve Kaçamak isimli iki filmden oluşuyor. Birinci film feribotta çalışan Ayzek'in başından geçenleri anlatıyor. Elbette hayattaki her insanın yaşadıklarını anlatıyor ama o kadar. İkinci film Kaçamak. Haftasonu kaçamağı için bir spa merkezine giden 4 arkadaşın yaşadıklarını anlatıyor. Bazı anları güzel olsa da genel olarak bu da sınıfı geçen bir film olmadı. Karakomik Filmler 2 ise Deli ve Emanet isimli iki filmden oluşuyor. İlk film Deli. Taksi şöförü Güven'in başından geçenleri anlatıyor. Güven hepimiz gibi her an bir suça karışma potansiyeli taşıyan bir vatandaş. İnsanın başına her an bunun gelmesi muhtemel. Sonuçta Türkiye'de yaşıyoruz. İçerdiği mesaj ve Özkan Uğur'un iyi performansı ile beraber 4 film arasında en çok beğendiğim oldu. Son film Emanet ise amatör dansçı Birol'un meşhur olma yolculuğunu anlatıyor. Ancak bu yolda yaşadıkları hayatımızda her zaman karşımıza çıkan gerçekleri gözler önüne seriyor. Bazı anları güzel olsa da bu da olmamış.

Sonuç olarak Cem Yılmaz her zaman olduğu gibi yine farklı bir şeyler yapmak istemiş ama olmamış. Elbette insanların düşündüğü gibi de düşünmüyorum. ''Sen Cem Yılmaz'sın güldürsene bizi'' yaklaşımını da sevmiyorum. Elbettebu bu tarz filmler yapmaya kendisi karar verir ama bu filmler her sahnesinde mesaj içermesine, her sahnesinde sokaktan izler taşımasına, kendimizi görmemize, çevremizi görmemize rağmen olmamış. Yine de Cem Yılmaz'dır, desteklemeye, izlemeye devam edeceğim. Ancak olmadığı zaman da olmamış diyebilmek lazım. Bu arada filmleri Netflix'ten izledim. Sinemaya gidip para vermiş olsam daha çok üzülürdüm.

Hiç yorum yok: