25 Kasım 2019 Pazartesi

İnanıyorum


Sen göster mücadele, boyun eğme kimseye...
Mücadele et yeter ki iste...

Fenerbahçe taraftarlarının yıllardır tribünlerde bu ve benzer tezahüratlar söylediğini duyuyoruz. Mücadele edin, formayı terletin, biz sizden mücadele etmenizi istiyoruz, formanın hakkını verin, kupalar önemli değil... gibi cümleler, tezahüratlar duyuyoruz. Ancak bugün gelinen noktaya baktığımız zaman takım skor almadığı gün tüm bu cümlelerin yalan olduğunu görüyoruz. Nerede 3 puan diyenler bir hayli fazla oluyor. Evet Fenerbahçe Malatyaspor deplasmanında kazanamadı ve 1 puanla ayrıldı ancak ben yapılan mücadeleden son derece memnunum. Ligin en çok gol atan takımı, en iyi takımlarından biri, en çok pozisyona giren takımı gibi ünvanlara sahip olan Yeni Malatyaspor deplasmanında bir takım bu kadar oynar. Hakemin yaptıkları, futbolcuların beceriksizlikleri, Ersun hocamın yanlış değişiklikleri, takımın eksik futbolcuları konuşulur elbette ancak Fenerbahçe sizin sandığınız kadar da her deplasman ya da iç saha maçı gidip kazanacak bir takım değil. Hoş tüm bunlara rağmen maç elimize geldi. Artık Fenerbahçe taraftarları bunun farkına varmalı. Fenerbahçe zaman zaman bu sonuçları ya da daha kötülerini aldı, bundan sonra da almaya devam edecektir. Açıkcası ben takımın mücadele edip etmemesine bakıyorum ve bana göre Fenerbahçe bu sezon takım halinde o mücadeleyi gösteriyor. Sezonun daha başı. Skora göre değil de, oynanan oyuna ya da oynadığımız takımlara göre değerlendirme yapsak hiç fena olmaz.

Hiç yorum yok: