16 Ağustos 2018 Perşembe

The Package


Bir arkadaşımın “izle çok komik, çok gülersin.” tavsiyesi üzerine izlemeye başladım. Film hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Filmin ilk başında kampa gittiklerini görünce klasik kamp filmi sandım. 5 arkadaş kampa gidecekler, sevişecekler, birbirlerine aşık olanlar çıkacak, uyuşturucu kullanacaklar, içecekler, başlarına komik olaylar gelecek ve böyle şekilde film sona erecek. Ancak ilk 20 dakika sonrası yaşanan bir olay var ki -spoiler vermeyeceğim- beni acayip şaşırttı. Hiç böyle bir şey beklemiyordum. Zaten kalan tüm süre arkadaşlarının olayı yaşayan kişiye yardım etmek için yaptıklarını anlatmakla geçiyor. Bazı sahneler cidden çok komik. Bazı sahneler insan kendinden bir şeyler görüyor, bazı sahneler ürperiyor, “ya benim başıma gelse” diyor. 1 saat 34 dakika boyunca filmi izliyor ve keyifle ayrılıyorsunuz. Film ne mantık içeriyor, ne mutlaka izleyin diyebileceğim şekilde ilerliyorSadece her insanın arada böyle kolay filmleri de izlemesi lazım. Zaman geçirmek için bile izlenir. Bu arada Sarah güzel kız. 1997 doğumluymuş. Filmin yaş sınırının +16 olduğunu da ekleyeyim. Bu arada filmin bir yerinde bizden bir şarkı da çalıyor. İzlerseniz, dinlersiniz. Hatta en güzel ve komik sahne bana göre. 

Hiç yorum yok: