7 Mayıs 2018 Pazartesi

Le K Benzema



Bazı filmleri, dizileri, belgeselleri izleyince mutlu oluyorum. Benzema için yapılan bu belgesel de onlardan birisi oldu. 2 saat boyunca acayip keyif aldım. Açıkcası bu belgeseli izleyince Benzema PR çalışması diyenler çıkabilir ancak gerek Benzema, gerek konuk olan sporcular o kadar samimi şekilde Benzema’nın seks skandalı, milli takıma alınmaması gibi olayları anlatmış ki ben 1 dakika olsun rahatsız olmadım. Benzema belgesel-film boyunca bizlere kazandığı milyonlar yanında nasıl zor bir hayatı olduğunu gözler önüne seriyor.  Ronaldo, Henry, Ramos, Marcelo, Zidane, Ribery, Juninho, Florentino Perez Benzema’yı bu yapımda yalnız bırakmamış. Valbuena belki de Benzema’nın olayında en çok konuşması gereken kişiydi ancak konuşmamayı tercih etmiş. Avukatı ile temsil edilmiş. Netflix üzerinden bu harika belgeseli izleyebilirsiniz. Bu arada şahsi düşüncem Benzema Rusya’da olmayı hakediyor. Ayrıca Benzema’cı oldum yaşananlardan sonra. İzleyin, pişman olmazsınız.

Hiç yorum yok: