20 Kasım 2014 Perşembe

İstikamet ; Sofya & Atina


Hesap makinesine göre 26 yaşındayım. Hayatımda bu yaşıma kadar ne pasaportum oldu ne de doğal olarak vizem. Ancak artık pasaportum da var, vizem de. Her şey Armağan'ın attığı bu tweetle başladı. Anında gaza geldim. Güzel plandı. Uyar bana dedim. Hem ilk kez Avrupa'ya çıkmak, hem 2 başkent görmek hem de 2 tane futbol maçı izlemek insanı cezbetti.

Artık tüm hazırlıklar tamam. Pasaport, vize, uçak biletleri, otel...

Salı akşamı 22:00'da İstanbul'dan trenle Sofya. Tren'de içe içe gideriz, güzel olur. 12-13 saat sürer diyorlar. 11 gibi oradayız. Tüm gün Sofya'da gezinti, takılmaca, akşam Ludogorets-Liverpool maçını tribünlerde takip etmek, Şampiyonlar Ligi'nin muazzam müziğini uzun bir aradan sonra canlı dinlemek, kaptanı, Gerrard'ı görmek, YNWA'u hayatımızda ilk kez canlı canlı duymak. Çarşamba akşamı Sofya'da otelde kalmak, sabah uyanıp ilk uçakla Atina'ya geçmek, Atina'da gezmek, akşam üzeri Asteras-Beşiktaş maçı için bir minibüsle Tripoli'ye hareket, Beşiktaş deplasman tribününde maçı takip etmek, tezahurat yapmak, eğlenmek, maç sonrası tekrardan Atina'ya dönmek, sabah ilk uçakla Atina'dan İstanbul'a dönmek.

Döndüğümde tüm detaylar burada olur.

Hiç yorum yok: