14 Ekim 2014 Salı

Pek Yakında


Fotoğraf çok şey anlatıyor, Cem Yılmaz'ın ''Pek Yakında'' filmi çekirdek alıp saatlerce sıkılmadan izleyeceğimiz bir film olmuş. Herhalde Cem Yılmaz olduğu için oluşan beklentiden kaynaklanıyor olacak ki filme gidenler ''güzel değil'' görüşünde birleşiyor. Kesinlikle katılmıyorum. Film gayet güzel. 


Zaman zaman kahkahalar, zaman zaman duygusal anlar derken sinemada sürenin nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz. Bu zaten filmin iyi olduğunu gösteriyor.


Sinemanın gururu filmci Zafer'in hikayesini baştan sonra keyifle takip edeceksiniz. Cem Yılmaz cümlesi oldu. Cem Yılmaz bunu tweet atsa kimse yadırgamaz.

Cem Yılmaz yine büyük oynamış, burada zaten Cem Yılmaz'ı değerlendirecek değilim. Hoş burada hiçbir oyuncuyu değerlendirmeye hakkım olmadığını düşünüyorum da yazıyoruz işte bir şeyler. Zafer Algçöz filmin bir numaralı adamı. Bence filmin yıldızı. Ahben rolü ile net efsane oyunculuk sergilemiş. Ahben'den sonra Zeki gelir. Zeki de bizi herhalde en çok güldüren insanlardan oldu. Özkan Uğur filmdeki adıyla Ejder zaten çok sevdiğim birisi. Hastalık sonrası böyle bir filmde, bu enerji ile görmek çok güzel. Efekt Ejder! Suat rolüyle Cengiz Bozkurt da efsane oynamış, çok efsane anları var. Gülerken yorulursunuz. Boğaç Boray rolüyle Ozan Güven de muazzam. Net her geçen film daha da büyüyor. Aslında bu oyuncuları tek tek yazmama gerek yoktu. Hepsi efsane oyuncular. Cem Yılmaz bu ekibi bozmuyor, bozmasın da, çok keyif alıyoruz.


Ayşen Gruda'nın filmde yer alması net klas hareket. Sinema tarihinin en efsanevi isimlerinden birisi.


Mazhar Alanson, Yılmaz Erdoğan, Nurgül Yeşilçay filmde yer alan diğer ünlü isimler. Tek sahnede gözükmelerine rağmen sırf Cem Yılmaz diye filmde yer almışlar. Belli. Arkadaş işi.

Her Şey Çok Güzel Olacak ve Eşkiya filmlerine atıfta bulunulması filmin güzel hareketlerinden. 

'' Cem Yılmaz oynasın, müziklerini de Mazhar Fuat Özkan yapsın. ''


Biz film ekibinin ne kadar eğlendiğini perde karşısında anlayabiliyoruz. O ekip film çekimleri süresince ne güzel eğlenmiştir be. İnsanın orada olası geldi.


Son söz olarak ben eğer sinema çıkışı sonrası ''Bir daha bu filme gider misin?'' sorusuna ''Kesinlikle, evet.'' diyorsam o film güzel olmuştur.

İnsanların ''Ama hep reklam, hep Pepsi'' diye filmi eleştirmesine de katılmıyorum. Çok abartılı bir şey olduğunu düşünmemekle beraber, ben o kadar çok filmin içine girdim ki, cidden dikkatimi bir an olsun bile bozmadı.

Film notuma gelecek olursak, ne notu be abi, film çok güzel. Verdiğiniz parayı sonuna kadar hakeden bir film olmuş.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...