26 Mayıs 2014 Pazartesi

Djokovic'den Klas Hareket


Bugün Roland Garros izlerken Novak Djokovic- J.Sousa maçında oldukça keyifli anlar yaşadım. Djokovic'in 3-0 kazandığı maçın yağmur arasında Djokovic top toplayıcı çocuklardan kendisine şemsiye tutan çocuğu yanına oturttu, verdi raketini, çocuğun elinden aldı şemsiyeyi, daha sonra başladılar sohbete, daha sonra bir de içecek ikram etti, keyifli sohbet falan derken daha sonra Djokovic teşekkür ederek çocuğu uğurladı. Bazen kort içinde yaptığı hareketler ile itici bulunan Djokovic'in bu hareketleri bir çok insandan olumlu tepki aldı. Ayrıca şunu söyleyeyim, tenis sporcuları dünyanın en halkla barışık insanları olabilir. Ne futbolcular, ne basketbolcuların bu kadar sıcak olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca ben ne ara bu kadar tenis tutkunu oldum, onu da bilmiyorum.



Hiç yorum yok: