5 Haziran 2013 Çarşamba

O Tekne Bir Gün Gelecek


‘’ Ne oldu senin bir tekne hedefin vardı? ‘’ dediğinizi duyar gibi oldum ve bu yazıyı buraya yazmak istedim. Bahis ile beraber biraz bir şeyler kazanmak, üstüne de maaştan ayırdığım bölümü de ekleyip tekne almak hedefimdi, olmadı, bu sezonu da aynı tekneyle geçireceğim. Aslında bahis sistemi çok iyi gidiyordu, katlama sistemi ile kazanıyor, hedefe yaklaşıyordum ancak irademe hakim olamayınca kazandığım paraları canlı bahisler ile, başka kuponlar ile beraber kaybettim, bu sistem de yalan oldu. Yoksa her hafta yüzlerce maç arasından 2 oran bulmak çok zor değil. Ama başka sebeplerden hedef gerçekleşmedi.

Ama ne olursa olsun insan hedefleri olmadan yaşayamıyor,  hedef koymak önemli, hedeflere inanmak, hedefler için cefa çekmek önemli, hayatta bu yaşıma gelene kadar pek hedef koyduğum söylenemez, gayet ufak şeylerle mutlu olan, hedefsiz yaşayan biriydim, belki de işe girdikten sonra hedeflere inandım. Okul, meslek gibi hedeflerim olmadı. Bir hataydı.

Benim için tekne çok önemli, çok başka bir olay, tekne ile gezmek, üzerinde oturmak, balık tutmak çok güzel, hiç kimse olmasa bile  oltamı, içeceklerimi alır, tek başıma denize açılırım, deniz huzur veriyor, balık tutmak, güneşin batışını izlemek. Teknede yaşarım, tekne ile uzun mesafeler yaparım, çok büyük zevk alıyorum.

Bu sezon yine tüm bu güzel anları yaşayacak ve denizin tadını çıkaracağım. Bu sezon da olmadı belki ama gelecek sezona inşallah yeni tekne ile çıkacak ve hedefimi gerçekleştirmenin gururunu yaşayacağım. Bunu bahisten kazandığım paralar ile mi, sayısal loto ile mi yoksa yemeden, içmeden maaşı olduğu gibi kenara koyarak mı gerçekleştireceğimi şu an bilmiyorum. 

Bildiğim tek bir şey ; O tekne bir gün gelecek...

Hiç yorum yok: